Butiksägaren kontaktar aldrig dig, man måste bevaka sina egna intressen. Det är upp till den enskilde att vara kreativ och se till att en bra produkt lanseras på bästa sätt.
Du räknade upp många butiker, det finns givetvis många flera. Det finns olika sorters honung i dessa butiker, både import och lokalt, HF burkar etc.
Det är bara att skrupellöst stånga sig in och se till att dina produkter hamnar i så bra dager som möjligt.
Vad kan då en liten butik mäkta med? 2-lådor? 30 burkar typ. första vändan. När jag lanserade min kristalliserade blev det nytt med provsmak och javvist, 2 lådor av vart plus en låda sådant till. (5 x 15 = 75 burkar). 10 sådana butiker eller 5 som köper två vändor på ett par månader och du har sålt av min batch i ett nafs medan du ändå håller på och jobbar fram till nästa butik/omgång. Jag tog fram ca 70-75 burkar per kväll ibland, det vart precis vad jag han med med mina manuella apparater.
Nu blev min kanderade honung en riktig höjdare, konsistensen en fullträff och jag är faktiskt riktigt nöjd.
Få ut Svensk honung i butikerna och krossa importen!!