Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Avloppsspolning med Kärcher.  (läst 3002 gånger)

230923

Avloppsspolning med Kärcher.
« skrivet: 02 okt-09 kl 15:30 »
Hej alla.
Jag har nu använt Kärchers avloppsspolningsslang, 15 meter, och resultatet tycks vara bra. Problemet är att slangen fastnat en bit in i avloppet, som är ett tvärgående rör i tvättstugan. Hur får jag ut den igen?

malines

• Gäst
SV: Avloppsspolning med Kärcher.
« Svar #1 skrivet: 02 okt-09 kl 15:34 »
Hej alla.
Jag har nu använt Kärchers avloppsspolningsslang, 15 meter, och resultatet tycks vara bra. Problemet är att slangen fastnat en bit in i avloppet, som är ett tvärgående rör i tvättstugan. Hur får jag ut den igen?

Bara att sätta på vattnet igen, och dra fram och tillbaka. Brukar haka loss sig efter lite tålamod.

230923

« Svar #2 skrivet: 02 okt-09 kl 16:33 »
Hej alla.
[/quote]

Bra förslag men den sitter ändå som berget.

torbjorn

• Medlemsadmin
    • Medelpad
« Svar #3 skrivet: 02 okt-09 kl 19:38 »
Prova att vrida på slangen (kanske enklare om du lossar den från högtryckstvätten).

Dela detta:

* Inloggade just nu

645 gäster, 1 användare
beekeepern

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser