Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  startmotor mf 35, var köpa? Boråstrakten  (läst 2422 gånger)

louise

• Gäst
startmotor mf 35, var köpa? Boråstrakten
« skrivet: 07 sep-09 kl 08:27 »
Jaha. Verkar som om även traktorns startmotor gett upp. Var hitta ny? Boråstrakten. Kan åka långt om jag httar en billig och bra.

torbjorn

• Medlemsadmin
    • Medelpad
SV: startmotor mf 35, var köpa? Boråstrakten
« Svar #1 skrivet: 07 sep-09 kl 09:01 »
Senast någon frågade efter en engelsk traktorstartmotor här så slutade det med att jag lagade vederbörandes gamla.

Existens?

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 07 sep-09 kl 09:40 »
Om du tror att det verkligen är startmotorn, så riv bort den och ta med den till Elektriska laddningsstationen i Jönköping nästa gång du far till jobbet..dom kan snabbt analysera vilket alternativ som blir billigast. Beg startmotorer kan vara rätt dyra om det vill sig illa.

louise

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 07 sep-09 kl 11:17 »
Det var inget fel... antagligen hade jag inte lagt ur växlarna i morgonstressen. Snacka om å gör själ för sitt nick..

Existens?

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 07 sep-09 kl 11:45 »
Där ser man..men det var ju skönt det då.

Defender

« Svar #5 skrivet: 27 apr-10 kl 07:56 »
Om du skulle få problem igen med startmotorn så kan jag rekommendra City bilelektriska i Borås, Han är ducktig på gammla grejer och relativt billig.

Dela detta:

* Inloggade just nu

664 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser