Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tuggar på kablar  (läst 6438 gånger)

manna

• -
Re:Tuggar på kablar
« Svar #20 skrivet: 23 apr-06 kl 13:30 »
..eller tigerbalsam! Funkade mot vassa valptänder på schyssta möblerna, i alla fall.
Tycker du att det är upprörande? Jag tycker att det är roligt. Det är därför jag är gladare än du är.

http://hemmaljunga.blogspot.se/

Neta

• Gäst
« Svar #21 skrivet: 23 apr-06 kl 18:51 »
Tack för era förslag men de är redan testade! Till och med detta med att låta laddaren sitta i !!
INGET hjälper!!
Smetade på Tabasco vad händer? Jo hunden slickar  av tabascon först och tar sladden sen!!
Chilipeppar brydde hon sig inte om alls!!
Jag tar tacksamt emot fler förslag!

Razmusen

« Svar #22 skrivet: 23 apr-06 kl 20:01 »
Hej!
Jag vet inte vilket ämne det är,men det är ett ämne som finns i plasten,används vid tillverkningen av plasten.
Jag vet inte om det går att använda mindre av ämnet.
Om någon vet så är jag tacksam för svar.
Rasmus. ;D

manna

• -
« Svar #23 skrivet: 23 apr-06 kl 20:15 »
Tack för era förslag men de är redan testade! Till och med detta med att låta laddaren sitta i !!
INGET hjälper!!

Käkar hunden tigerbalsam oxå?!  :o Det var som... hundan... Min vovve blev olycklig direkt och tyckte inte alls att det smakade gott med antik stol sedan. Ja, jag har faktiskt inga fler tips. Har aldrig haft någon anledning att testa andra metoder än just den med tigerbalsam.

Lycka till!
Tycker du att det är upprörande? Jag tycker att det är roligt. Det är därför jag är gladare än du är.

http://hemmaljunga.blogspot.se/

Neta

• Gäst
« Svar #24 skrivet: 24 apr-06 kl 08:17 »
Ja, alla de andra hundarna låter bli om man har på tiger balsam eller tabasco eller något annat "otäckt" men jag har som sagt en som det inte hjälper på! Nu är hon 7 år så jag tycker hon skulle ha slutat! Men hon har två olater och det ena är kablar/sladdar och det andra är tidningar och pennor! Att lämna ett halvlöst korsord och pennan på köksbordet är detsamma som att efter en stund behöva ta fram nytt korsord och ny penna! Delar av pennan kan återfinnas i hundsoffan och tidningen är i små små smulor! När jag kommer på henne och talar om att det inte är tillåtet ser hon ut som "Skäller du på MIG?? JAG som är den mest oskyldiga i världen!"
Men hon är jättemysig på alla andra sätt!

Dela detta:

* Inloggade just nu

568 gäster, 1 användare
Helniel

* Forum

* Om tidningen Åter

Episk tidning! Har följt mig från intresserad till självhushållare med gård och allt.
/Mikael Book

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser