Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  textiletiketter  (läst 2419 gånger)

Vintersol

• tanklös och själfull
    • Uppland
    • ~ v a r e l s e ~ vänliga ting...
textiletiketter
« skrivet: 22 jan-06 kl 12:38 »

hej!

jag undrar om någon vet vart jag kan beställa textiletiketter...
jag är nog ingen duktig detektiv verkar det som :(
hittar inget alls..

behöver etiketter till kläderna jag skapar, vävda, nån som vet nått?

kram, Malin
Lycklig i det enkla livet i en liten vagn, ny passion är skinnsömnad av gamla skinn, och att bara ligga i sängen å elda. Föredrar tid framför pengar.

mirakel

• Närke
Re:textiletiketter
« Svar #1 skrivet: 22 jan-06 kl 18:03 »
Hej Malin!
Jag provade att söka på "vävda etiketter" på google och fick upp massor med företag, det var bara att välja och vraka! Vad syr du för kläder förresten? Är du hemma igen efter Sunne?
lev väl/gabriella

Vintersol

• tanklös och själfull
    • Uppland
    • ~ v a r e l s e ~ vänliga ting...
Re:textiletiketter
« Svar #2 skrivet: 28 jan-06 kl 18:36 »

hej gabriella! glömt å titta här på nån vecka, men nu vet du ju att jag är hemma :)kursen slutade sista oktober.

aha så det är vävda etiketter man ska söka på! å inte textiletiketter som jag gjorde :) tack!

jag syr kläder av gamla kläder, + i ekomatieral och stickar å virkar , jättekul!
syr du också?

Ha det bra där i skogen!
Kram, Malin

Lycklig i det enkla livet i en liten vagn, ny passion är skinnsömnad av gamla skinn, och att bara ligga i sängen å elda. Föredrar tid framför pengar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

1143 gäster, 2 användare
Radar, Rosanne

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser