Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bekräftelsemail funkar inte  (läst 1150 gånger)

theres.svensson

  • Inlägg: 5
    • Theres Arulf
Bekräftelsemail funkar inte
« skrivet: 06 jul-09 kl 18:15 »
Hej!

Jag skapade ett nytt konto, men fick aldrig något bekräftelsemail. Jag har försökt med att få ett nytt bekräftelsemail, men det funkar inte.

Det nya användarnamnet är "Theres". Mailadressen som är kopplad till det nya kontot är "theres.arulf@gmail.com"

Vad göra?   ???

Theres

jenses

  • Gäst
SV: Bekräftelsemail funkar inte
« Svar #1 skrivet: 06 jul-09 kl 19:49 »
"Om du inte fått något e-post-meddelande inom en rimlig tid, kolla då om den råkat hamna i din skräppostmapp."

Gör det - där hittar du bekräftelsemejlet  ;)
( testade det just nu med mitt gmail-konto )


TILL ADMIN:
Problemet är kanske att mejlet från alternativ.nu inte innehåller en return-address

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Bekräftelsemail funkar inte
« Svar #2 skrivet: 06 jul-09 kl 19:57 »
Jag skapade ett nytt konto, men fick aldrig något bekräftelsemail. Jag har försökt med att få ett nytt bekräftelsemail, men det funkar inte.

Det nya användarnamnet är "Theres". Mailadressen som är kopplad till det nya kontot är "theres.arulf@gmail.com"

Vad göra?   ???

Theres

Jag tror det är som Jenses säger att det hamnat i skräpkorgen, det är ändå ett 20-tal nya medlemmar varje dag så jag tror inte det är något fel på funktionen.
Hör annars av dig till mig så ska jag aktivera ditt konto.


TILL ADMIN:
Problemet är kanske att mejlet från alternativ.nu inte innehåller en return-address

Jag har kollat på detta, men hittar inte någon inställning för det. Ska leta vidare.


Theres

  • Inlägg: 7
    • Theres Arulf
SV: Bekräftelsemail funkar inte
« Svar #3 skrivet: 06 jul-09 kl 22:26 »
Wohoo! Det funkade.  ;D
Mailet låg ju bland skräpposten.
Tack för hjälpen!

Theres


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

240 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser