Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Häst som biter, vad göra?  (läst 5108 gånger)

covboy

• Gäst
SV: Häst som biter, vad göra?
« Svar #20 skrivet: 26 maj-09 kl 22:43 »
Aj , det bränner ju :-\

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #21 skrivet: 27 maj-09 kl 07:53 »
Ett gammalt knep, som jag aldrig förvisso provat själv, är att koka en kålrot och sedan snabbt kyla av ytan i kallvatten och sedan gå till bitaren med kålroten före...   ;D
Snacka om obehaglig överraskning  ;D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #22 skrivet: 27 maj-09 kl 07:56 »
Jäklar, vilken bra ide' ;D
Tur att andra tänker bra tankar åt en ;)
Hmm så korkat av oss, jag sa ju senast jag var hos dig att jag hade för mycket gräs  ::) att vi inte tänkte på det, de är ju jämngamla och Douglas kunde behövt sig en tilltuffsning  ;D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #23 skrivet: 27 maj-09 kl 08:32 »
Men kan vi börja här?
Är ju spänd på att få hit en häst igen ;)
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #24 skrivet: 27 maj-09 kl 09:03 »
Jepp vi får ta en diskussion om detta  :)

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #25 skrivet: 27 maj-09 kl 09:06 »
Du kan väl ringa när du har tid, jag har semester denna veckan så jag har tiiid ;D
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #26 skrivet: 27 maj-09 kl 09:20 »
Du kan väl ringa när du har tid, jag har semester denna veckan så jag har tiiid ;D
Din lyckost, en annan fick gå tebaks te jobbet idag och slita på rumptyget i uniformen  :P

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #27 skrivet: 27 maj-09 kl 09:26 »
Din lyckost, en annan fick gå tebaks te jobbet idag och slita på rumptyget i uniformen  :P

Du, jag är snart också tillbaks i selen :(
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #28 skrivet: 27 maj-09 kl 09:29 »
Du, jag är snart också tillbaks i selen :(
Skit är det, ska vi bilda kollektiv och bli hemmafruar, så tar jag hand om hemmet när du har migrän och du när jag ligger på sjukan och blir opererad.  :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

493 gäster, 2 användare
Be, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser