Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Häst som biter, vad göra?  (läst 5111 gånger)

covboy

• Gäst
SV: Häst som biter, vad göra?
« Svar #20 skrivet: 26 maj-09 kl 22:43 »
Aj , det bränner ju :-\

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #21 skrivet: 27 maj-09 kl 07:53 »
Ett gammalt knep, som jag aldrig förvisso provat själv, är att koka en kålrot och sedan snabbt kyla av ytan i kallvatten och sedan gå till bitaren med kålroten före...   ;D
Snacka om obehaglig överraskning  ;D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #22 skrivet: 27 maj-09 kl 07:56 »
Jäklar, vilken bra ide' ;D
Tur att andra tänker bra tankar åt en ;)
Hmm så korkat av oss, jag sa ju senast jag var hos dig att jag hade för mycket gräs  ::) att vi inte tänkte på det, de är ju jämngamla och Douglas kunde behövt sig en tilltuffsning  ;D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #23 skrivet: 27 maj-09 kl 08:32 »
Men kan vi börja här?
Är ju spänd på att få hit en häst igen ;)
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #24 skrivet: 27 maj-09 kl 09:03 »
Jepp vi får ta en diskussion om detta  :)

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #25 skrivet: 27 maj-09 kl 09:06 »
Du kan väl ringa när du har tid, jag har semester denna veckan så jag har tiiid ;D
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #26 skrivet: 27 maj-09 kl 09:20 »
Du kan väl ringa när du har tid, jag har semester denna veckan så jag har tiiid ;D
Din lyckost, en annan fick gå tebaks te jobbet idag och slita på rumptyget i uniformen  :P

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #27 skrivet: 27 maj-09 kl 09:26 »
Din lyckost, en annan fick gå tebaks te jobbet idag och slita på rumptyget i uniformen  :P

Du, jag är snart också tillbaks i selen :(
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #28 skrivet: 27 maj-09 kl 09:29 »
Du, jag är snart också tillbaks i selen :(
Skit är det, ska vi bilda kollektiv och bli hemmafruar, så tar jag hand om hemmet när du har migrän och du när jag ligger på sjukan och blir opererad.  :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

478 gäster, 2 användare
Be, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har tappat räkning på alla år vi läst denna. En av FÅ vettiga skrifter/guider till ett roligare o uthålligare liv. Aldrig tråkig. En idealisk present till alla som "vill själv" Tack Petter. (Behåll tian :-) )
/Allan o Kajsa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser