Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tupp med känslor för myskis honan  (läst 378 gånger)

Taggis

• vänner
Tupp med känslor för myskis honan
« skrivet: 23 apr-09 kl 23:52 »
Jaha vad gör man med en tupp som gett sej f-n på att han ska sätta på min myskishona ? Har vid några tillfälle sett tuppen uppvakta henne & tom stå på hennes rygg men han var idag riktigt på hugget & innan jag han springa ut hade hon fått ett litet sår i ansiktet  >:( !
Myskishanen gör ingenting (står brevid henne ,& väser )utan är nog lika förvånad över vad som händer som honan .
Jag har hönor som tuppen oxå roar sej med så varför ska han vara på en myskis ?
Ska jag nacka tuppen för att myskan ska få vara ifred ? Hon ligger dessutom på ägg nu så jag tycker synd om henne att hon inte ska få vara ifred den enda gången/dag som hon lämnar redet för att pyssla om sej.

Någon som vill ha en mkt vacker blandras tupp kläckt sommaren -08 mahognyröd med fina tofffsar i öronen stor,snäll,social men tydligen svag för myskishonor  :-[ ,han finns nere i skåne  ;) .
Bor på landet med man & barn samt katter,hund,höns,ankor,får

Dela detta:

* Inloggade just nu

358 gäster, 12 användare (2 dolda)
Sven.82, Prillis, MagdaMaggan, alternaiv, Imse, Ett svart får, Be, drakvinga, javill, Palle500

* Forum

* Om tidningen Åter

- Verkar vara en mycket användbar tidning!
/Marcus

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser