Annorlunda julgodis

Startat av uffe, 18 Nov-05 kl 20:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

uffe

Hej! jag brukar göra julgodis och använda recept från div. kokböcker. Men det känns som att alternativen är uttömda. Finns det nån som har recept på julgodis som är lite nytänkande? Helst inte så söta som kokboksgodiset är. Men alla förslag tas tacksamt emot.

Uffe

tuttti

en lätt sak at göra är att ta en banan skär dom i bitar och rulla i oboypulver men det är inte precis julgodis :-\

jullin

Mozartkulor ska det vara  ;D

Sommartorparn

Vad du var tidigt ute då. Kan du inte lista upp det julgodis som du brukar göra, så är det väl lättare att komplettera.


Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

239 Gäster, 1 användare
ärt