Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  help  (läst 1531 gånger)

mariemarolle

• Gäst
help
« skrivet: 13 nov-05 kl 19:34 »
Hej
Jeg haaber der er nogen som kan hjaelpe mig, jeg er fra Danmark og vil gerne koebe hus i Sverige.
Jeg lederefter en internetside hvor man kan se flygbilder/foto af ejendomme....saa jeg slipper for at tage hele vejen til Sverige for at finde ud af at naboen ligger for taet, der er jernbane osv osv.
Derudover ville jeg blive meget glad fopr tips til hvor i Sverige man skal bosaette sig hvis man vil bo smukt og taet paa dejlige mennesker?
Marie

donderboss

• -
Re:help
« Svar #1 skrivet: 14 nov-05 kl 18:20 »
Hejsa!
Jeg har søgt huse i Sverige gennem et stykke tid!
Der er mange at vælge imellem ,og mange løsninger!
Jo længere nordpå du kommer jo billigere er det ,man kan faktisk få et rigtigt godt hus til under 200,000 se.kr hvis man kommer over midtsverige!
Du kan også soge på www.hemnet.se
men hvis du kører rundt ,vil du se en del huse som trænger hårdt ,men nogle af dem er også meget billigt til salg.
Men det er bare med at hænge i!
Der er jo også en del kollektiver ,på dette forum.
Jeg var inte klar på ,at dom dage der bare kom och gik ,var sjalve livet

Vilmagården

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 11 dec-05 kl 18:51 »
Hejsan!

jag har en kompis vars hus är till salu. det ligger i norrland, ca en mil söder om kramfors. det ligger i skogen med närmaste granne ca två km bort i en lite bz med bara trevliga människor. jag bor själv där så jag vet vad det är för folk. det är ett tvåvåningshus med fzra rum och kök med källare och förråd på övervåningen. den har även garage på gården. det tillhör lite åker mark och en del skog också. jag tror det var ca 290.000SEK dom ville ha för stället. är du intresserad så får du gärna maila!
zaga_gad@hotmail.com

mvh. alexandra ;D

Kiddo

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 22 jan-06 kl 00:23 »
http://maps.google.com/

Den är nästan lite för bra den tjänsten. Man kan se allt på vissa adresser. Men den funkar inte att zooma så nära överallt.

« Senast ändrad: 22 jan-06 kl 00:39 av Allis »

Dela detta:

* Inloggade just nu

579 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Köpte numret främst för att jag tänker lära mig spinna, men förutom det fanns mycket annat intressant, som skötsel av naturbetesmarker och hoppfulla nybörjarbrev!
/Johanna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser