Franska konserveringsglasburkar

Startat av Prins Tuvstarr, 02 Feb-09 kl 17:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Prins Tuvstarr

Jag har ett gäng av dessa burkar som jag handlat i en affär väldigt långt borta. Någon som vet om de finns att köpa på nätet? Har letat men inte hittat rätt sort. Jag har sett att de finns i andra fabrikat men jag vill ha alla burkar i samma märke, som är ARC, France.

Björndalen – mitt blivande hem, timmerkoja 13,5 m², skog, grusväg, skogstjärn, ved, stearinljus, frukt, bär, nötter, frön, torkolla, tallsåpa, ull, lin, skinn, enkelhet, Thoreau, film, böcker, kreativ, glad ... och världsfred.

Åter nr 1/13

SurOve

Hej.
Vi har sådana ARC-burkar och funderar på att sälja ett gäng senare i år när vi ätit ur hela gänget. Vi har två olika sorters inkokningsburkar och vill för enkelhetens skull bara ha en sort (inte ARC-arna). Det rör sig kanske om 2-300 0.75 liters och 100 0.5l kompletta med gummiringar. Vill du kan jag gå och räkna dem. Frakten kanske blir lite dyr om du bor långt bort, vi bor i nö Skåne. Mvh Ove
Syrar ofta. Surar ibland.

Prins Tuvstarr

Fridtuna,

Jag skickar ett PM till dig.

Björndalen – mitt blivande hem, timmerkoja 13,5 m², skog, grusväg, skogstjärn, ved, stearinljus, frukt, bär, nötter, frön, torkolla, tallsåpa, ull, lin, skinn, enkelhet, Thoreau, film, böcker, kreativ, glad ... och världsfred.

Åter nr 1/13

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

783 Gäster, 0 användare