Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bokföringsprogram råd till nybörjare  (läst 1421 gånger)

ivigtut

• Ett leende och ett vänligt ord kan göra någon glad
Bokföringsprogram råd till nybörjare
« skrivet: 28 jan-09 kl 22:16 »
Jag funderar på att skaffa ett bokföringsprogram och undrar vad ni rekommenderar och vad jag bör tänka på.
För ögonblicket lutar det åt visma administration 500. Tyvärr så är programmet dyr. Programmet 3890 kr och program + serviceavtal 5680kr

ivigtut

• Ett leende och ett vänligt ord kan göra någon glad
SV: Bokföringsprogram råd till nybörjare
« Svar #1 skrivet: 28 jan-09 kl 22:23 »
Har sät att det fins en liknande tråd :-[

videvi

• Tillvaron blir så mycket bättre med choklad.
    • Västergötland
« Svar #2 skrivet: 28 jan-09 kl 22:28 »
Kan inget om Visma så jag vet inte vad som ingår och inte heller vad du behöver.
Jag köpte BLA-Start och är väl nöjd. Det är svårt när man inte har nåt att jämföra med.
Hade behov av nåt billigt, enkelt och med support.
Höns, kaniner, katter, hundar, ankor, hästar, får. Det är lustigt hur lätt och fort man samlar på sig.

Max matte

« Svar #3 skrivet: 29 jan-09 kl 00:05 »
Visma 500 kräver lite bokföringkunskaper för du ska lägga upp reskontror, å andra sidan så om du lär dig det så kan du också skriva fakturor direkt från programmet. Om du har en enskild firma skulle jag rekommendera Vismas program för sådana. Både Visma och Björn Lundén har bra support som man kan ringa till när man kör fast!
har fem hemkorsade hönor, två dvärgcochinhöns och en gotlandstupp. Har också häst, tax och katt. Intresserad av handarbete och vävning.

linda86

• Älskar djur & drömmer om egen bonngård.
« Svar #4 skrivet: 11 feb-09 kl 10:56 »
Det beror lite på vad du har för typ av firma. Men om du driver en enskild firma så kan jag starkt rekomendera Visama Enskild firma. Lätt att använda och kräver inte så mycket kunskaper. Sedan ska jag även tillägga att Visma har en helt underbar och trevlig support!!

Dela detta:

* Inloggade just nu

647 gäster, 1 användare
beekeepern

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser