Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Göra örtsalt?  (läst 1163 gånger)

videvi

• Tillvaron blir så mycket bättre med choklad.
    • Västergötland
Göra örtsalt?
« skrivet: 21 jan-09 kl 00:23 »
Är det någon här som brukar göra sitt eget örtsalt?

Hur gör ni? Vad har ni i? Recept?

Höns, kaniner, katter, hundar, ankor, hästar, får. Det är lustigt hur lätt och fort man samlar på sig.

videvi

• Västergötland
SV: Göra örtsalt?
« Svar #2 skrivet: 22 jan-09 kl 12:21 »
Tack för länkarna  :)

Jag gjorde en sökning men fick inte upp nånting. Sökte väl tokigt.
Höns, kaniner, katter, hundar, ankor, hästar, får. Det är lustigt hur lätt och fort man samlar på sig.

Vurre

« Svar #3 skrivet: 22 jan-09 kl 20:28 »
Sök på örtsalt. Om det är örtsalt du är ute efter. Med eller utan dubbelfnuttar.
snus? vad är priset på en pris?

videvi

• Västergötland
« Svar #4 skrivet: 23 jan-09 kl 21:51 »
Ah! Jag har ju bara sökt uppe i rutan vid förstoringsglaset. Då dyker inget upp. Sen såg jag "sökfliken" i menyn. Då blev det heelt andra grejjer. *skrattar*

Tack och bock!

Dela detta:

* Inloggade just nu

477 gäster, 2 användare
von tratt, Karlsdotter

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser