Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Undar varför ja får röda bockar  (läst 5731 gånger)

pålle

• Gäst
Undar varför ja får röda bockar
« skrivet: 28 dec-08 kl 22:36 »
Rödabockar på var enda innläg eller sitat så även på pri vata mdelande  något för banad för är det moderator som viftar med rö penan för att man skriver som en krata då borde han eler hon bli anmäld för trakaseri då det inte är olaglit att vara ord blind .  ps har provat tabort bockar vid ett inläg för att bilidga moderator ja fick banner av moderator  att sä fick  man inte göra hur som helst

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
SV: Undar varför ja får röda bockar
« Svar #1 skrivet: 28 dec-08 kl 22:56 »
Och jag får bannor av dig som försökte höra av mig och kolla vad du hade för problem.. Hade jag inte mycket för :P
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

jenses

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 28 dec-08 kl 23:47 »
Ta det lugnt och stäng av browserns stavningskontroll  ;)

pålle

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 28 dec-08 kl 23:51 »
Ta det lugnt och stäng av browserns stavningskontroll  ;)
  hur jör ja då ?

pålle

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 29 dec-08 kl 00:05 »
Och jag får bannor av dig som försökte höra av mig och kolla vad du hade för problem.. Hade jag inte mycket för :P
det jordes en rad mistag från min sida så även rån dej när ja för stod deta bad ja om ursäkt tyvär föl det inte i god jord . ps du skrev att du inte ville ha några mer pm så ja undrar varför skriva nu ?

Ulric Eriksson

• Gäst
« Svar #5 skrivet: 29 dec-08 kl 06:50 »
Men snälla pålle, det är ingen som sitter och skriver röda bockar på dina inlägg.

För övrigt stryker den engelska stavningskontrollen i Firefox under nästan vartenda ord jag skriver med rött. Undrar om den går att ställa om till svenska.

jenses

• Gäst
« Svar #6 skrivet: 29 dec-08 kl 08:42 »
Undrar om den går att ställa om till svenska.
Jo, det går.
Installera språkpaketet "svensk ordlista" från Mozillas AddOn-sida ...

pålle

• Gäst
« Svar #7 skrivet: 29 dec-08 kl 09:26 »
Men snälla pålle, det är ingen som sitter och skriver röda bockar på dina inlägg.

För övrigt stryker den engelska stavningskontrollen i Firefox under nästan vartenda ord jag skriver med rött. Undrar om den går att ställa om till svenska.
Hum då kunde väll moderator haft klok heten att pma att du har nog fel på din dator tängk vad det så mycket engklare det hade varit då heter det inte att moderator ska styra upp då något blir galet då hade mycke vait vunet
« Senast ändrad: 29 dec-08 kl 09:33 av pålle »

pålle

• Gäst
« Svar #8 skrivet: 29 dec-08 kl 09:37 »
Jo, det går.
  Hur jörman

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #9 skrivet: 29 dec-08 kl 09:58 »
Hum då kunde väll moderator haft klok heten att pma att du har nog fel på din dator tängk vad det så mycket engklare det hade varit då heter det inte att moderator ska styra upp då något blir galet då hade mycke vait vunet

Inte för att jag har med hela saken att göra men har du funderat på att du kanske framstår som en väldigt grinig människa som gärna ger alla andra skulden för att du har röda bockar i dina inlägg?
Personligen har jag tröttnat på att försöka sätta mig in i vad du skriver för du är så otroligt irriterad och avsnoppande attityd i de flesta inlägg du gör. Att du sen är bokstavsblind skiter nog de flesta i här så att använda det som argument för att du är mer utsatt än andra för moderatorers motvilja är lite fegt tycker jag, du är inte den enda som stavar som en kratta här, det spelar ingen roll heller. Alla är välkomna oavsett vilket. Men man måste sopa framför sin egen dörr först..
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

pålle

• Gäst
« Svar #10 skrivet: 29 dec-08 kl 10:19 »
Inte för att jag har med hela saken att göra men har du funderat på att du kanske framstår som en väldigt grinig människa som gärna ger alla andra skulden för att du har röda bockar i dina inlägg?
Personligen har jag tröttnat på att försöka sätta mig in i vad du skriver för du är så otroligt irriterad och avsnoppande attityd i de flesta inlägg du gör. Att du sen är bokstavsblind skiter nog de flesta i här så att använda det som argument för att du är mer utsatt än andra för moderatorers motvilja är lite fegt tycker jag, du är inte den enda som stavar som en kratta här, det spelar ingen roll heller. Alla är välkomna oavsett vilket. Men man måste sopa framför sin egen dörr först..
Feg är jainte shäd för  vadt jälleravsnopande attityd  beror snarare påatt det tar så lång tid att skria  . vad det jäller stda fra för egen dör måste ja fråga omm du är en sån där biter hum hum ?

Ulric Eriksson

• Gäst
« Svar #11 skrivet: 29 dec-08 kl 10:23 »

Som Sar och en hel hop andra medlemmar har berättat för dig så har ingen moderator något med saken att göra. Det är ingen moderator som stryker under i min webbläsare.

Ulric Eriksson

• Gäst
« Svar #12 skrivet: 29 dec-08 kl 10:28 »
Jo, det går.

Installerar, testar... Verkar funka!

Tomtebög och dubbelfitta finns med i ordlistan.

Man måste högerklicka i rutan och välja svenska som språk. Det var det svåraste i hela proceduren.

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #13 skrivet: 29 dec-08 kl 11:25 »
Feg är jainte shäd för  vadt jälleravsnopande attityd  beror snarare påatt det tar så lång tid att skria  . vad det jäller stda fra för egen dör måste ja fråga omm du är en sån där biter hum hum ?

Du menar bitterfitta? Du får lov att skriva ut det, jag tar inte åt mig för bitterfitta är nog fan det sista jag lär blir. Normalt har jag också en ängels tålamod, och tar välkommet emot kritik, man behöver kritik för att utvecklas.
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

pålle

• Gäst
« Svar #14 skrivet: 29 dec-08 kl 11:46 »
Du menar bitterfitta? Du får lov att skriva ut det, jag tar inte åt mig för bitterfitta är nog fan det sista jag lär blir. Normalt har jag också en ängels tålamod, och tar välkommet emot kritik, man behöver kritik för att utvecklas.
  Det var glädjande då kase man få  lite för ståelse för min så kallade kort huen het .  Skris det vänlgt så för sjöker ja vara vänlig till baka efter besta för måga .

tessiem

« Svar #15 skrivet: 29 dec-08 kl 13:23 »
Bitterfitta är  en feministisk magkänslakraft och bitterfittor är således de kvinnor som inte tar skit på grund av sitt kön utan är bittra över de könsnormer som råder.

Kimma uttrycker ingen ilska över maktstrukturer eller könsnormer i sitt inlägg och är således ingen bitterfitta.

/Tessan Bitterfitta

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #16 skrivet: 29 dec-08 kl 13:25 »
Tack för det förtydligandet  ;)

Margit

• Gäst
« Svar #17 skrivet: 29 dec-08 kl 13:37 »
Installerar, testar... Verkar funka!

Man måste högerklicka i rutan och välja svenska som språk. Det var det svåraste i hela proceduren.

;D ;D ;D

jenses

• Gäst
« Svar #18 skrivet: 29 dec-08 kl 14:07 »
Just det, det hade jag glömt.

@pålle: och där kan du också stänga av hela skiten: högerklicka och välja bort stavningskontrollen...

Tapio

• Västergötland
« Svar #19 skrivet: 29 dec-08 kl 17:45 »

Halaj!

Det verkar vara en bra ordlista.
De viktigaste, mest använda orden är ju med.  :D

Men det här med att rekommendera pålle att stänga av stavningskontrollen förstår jag inte.
Om hans inlägg ser ut som de gör med stavningskontroll vågar jag inte ens gissa hur de skulle se ut utan?!  :-X

//T

Dela detta:

* Inloggade just nu

1662 gäster, 2 användare (1 dolda)
Galaxie

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser