Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Laxfärgad dvärgkockin  (läst 1072 gånger)

Tindranu

• Småland
Laxfärgad dvärgkockin
« skrivet: 06 dec-08 kl 21:53 »
Jösses! Det här var de sötaste jag sett på länge...
TACK till Margit som har såna suveräna ruvhönor!
De slår alla kläckmaskiner med hästlängder!!
(Alla skulle ha rejäla pannrum med hönsgård.... :-[)

Lever ett lyckligt liv med min man på landet, med 1 katter, tre hundar, samt ett (oräkneligt!) gäng dvärgkockin i diverse roliga färger...

rina

• Gäst
SV: Laxfärgad dvärgkockin
« Svar #1 skrivet: 06 dec-08 kl 22:00 »
Jättemysiga småttingar :D visst är det härligt med dessa små Cochindamer som ruvar och tar hand om sina kycklingar själv...jag brukar använda dom också till att ruva fram mina Moderna Engelska Stridshöns med........ det får plats många under en sån varm och go mamma :D

Lady0078

« Svar #2 skrivet: 06 dec-08 kl 22:18 »
Så söta dom är!!!!!!!!!! :D
Har uppfödning av myskankor, Mingon och dvärgkockin.
Uppfödning av välstammade SHB "Dressyr"
och Welshmountains ponnyer. Godkände hingsten Ekbäckens Jack Frost.

Margit

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 06 dec-08 kl 22:36 »
De är helt ljuvliga!!  :-*  Det bara myllrar av dem, fantastiskt att det kan bli små varma dunbollar av ägg som legat i kylen och fraktats per post  :o helt otroligt!!

Duktiga hönor som samsas så fint om de små  :-[

Dela detta:

* Inloggade just nu

574 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser