Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  internetpengar..  (läst 1370 gånger)

saint206

• Småland
internetpengar..
« skrivet: 12 sep-08 kl 21:42 »
finns det nån som har testat alla dom här"tjäna 50 000 på en timme" grejjerna?
erfarenheter??
someday i hope you get the chance to live like you were dying..

wizzie

SV: internetpengar..
« Svar #1 skrivet: 12 sep-08 kl 22:41 »
Har inte testat.... men det sunda förnuftet säger väl att det inte finns en chans i h-e att det skulle fungera.
Jag vill inte på något sätt grusa dina förhoppningar eller uttala mig om ditt förnuft men chansen att tjäna dom pengarna på en timme är nog
lika stor som att Ingvar Oldsberg vinner Eurovision song contest 8)

/Stefan

mossgrön

• Norrbotten
« Svar #2 skrivet: 14 sep-08 kl 09:56 »
Om det låter för bra för att vara sant, så är det också det...

johankarlsson

• Jobbar som frilansare och försöker tjäna pengar.
    • Tjäna pengar på Internet
« Svar #3 skrivet: 27 okt-08 kl 23:47 »
Håller med här, ju bättre det låter desto mindre bör man tro på det. Sen ska man inte misstro allt. Jag är själv ett bevis på att det går att tjäna pengar på Internet men det kommer inte av sig själv. Det som folk ofta tror är att det är mycket lättare på Internet och man behöver bara göra några småsaker som kommer pengarna och trillar in. Det är helt fel och det kräver mycket jobb, säkert mer än vad de flest 8-17 jobbare jobbar. Fördelen är att man väljer sina egna tider och slipper ha en dryg chef.

Dela detta:

* Inloggade just nu

710 gäster, 2 användare (1 dolda)
PlayamoTreBy

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har tappat räkning på alla år vi läst denna. En av FÅ vettiga skrifter/guider till ett roligare o uthålligare liv. Aldrig tråkig. En idealisk present till alla som "vill själv" Tack Petter. (Behåll tian :-) )
/Allan o Kajsa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser