Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Virk- och stickar kunniga i östergötland sökes!  (läst 3440 gånger)

Cecilia

• Gäst
Virk- och stickar kunniga i östergötland sökes!
« skrivet: 11 aug-05 kl 11:37 »
Hejsan ni där ute!

Jag skulle vilja starta en stickar och virkar junta med boende i östergötland eller dess närområden för de som är intresserade. Jag är nybörjare och tycker att det vore kul att träffa andra både nybörjare som veteraner som stickar och virkar. Man kanske kunde träffas nån gång i månaden eller när det passar, dricka kaffe eller te, prata och utbyta tips och råd. Om du är intresserad skriv och berätta lite om er själva och ert hantverk!

Hälsningar
Cecilia

svindelspindel

• Gäst
Re:Virk- och stickar kunniga i östergötland sökes!
« Svar #1 skrivet: 11 aug-05 kl 20:00 »
Jag vill vara med!

Jag virkar mycket, och får väl anses som ung veteran på området. Stickar gör jag ibland, men inte särksilt avancerade saker (halsdukar,  och en halv benvärmare). Bor utanför Linköping och vill absolut vara med i en virkstickjunta!

lovmat@hotmail.com

glada hälsningar
Lovisa

Cecilia

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 11 aug-05 kl 20:29 »
Hejsan Imse!

Kul att du vill vara med  :D!
Jag hoppades nästan på att du skulle vara intresserad (har förstått att du är intresserad av sånt. Bor du långt ifrån Linköping?

Görgláa hälsningar
Cecilia

svindelspindel

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 11 aug-05 kl 20:39 »
Så du känner till mig trots min inaktivitet? Det var ju skoj.

Nä, jag bor drygt två mil söderut, har ganska lätt att ta mig in till Linköping. Säkerligen kan jag dr ihop några fler som vill vara med, iallafalll två-tre stycken.

Hur har du tänkt, ska vi vara hemma hos folk, låna rum på bbliotek, cafe...?

Cecilia

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 12 aug-05 kl 09:36 »
Hej på dig!