Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Var på nätet säljer häst ?  (läst 1485 gånger)

Angelika

• Blekinge
    • Blekinge
Var på nätet säljer häst ?
« skrivet: 13 aug-08 kl 22:44 »
Jag vill sälja mitt tvååriga fjordsto, men hos lantbruksnet finns det ingen sida för hästar, finns det nån sida för bara hästar, eller brukshästar (?),
för att hennes mamma som jag ju har här är skogs- och jordbrukshäst, så dottern kan nog bra användas för det, men förstås ridning ochså.

Var kan man bäst annonsera ?
(här har jag redan)

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
SV: Var på nätet säljer häst ?
« Svar #1 skrivet: 13 aug-08 kl 22:56 »
hästnet, där har jag både köpt och sålt
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Sar

• hvilaro.blogspot.com
    • Hvila Ro - Prästgård anno 1700
« Svar #2 skrivet: 14 aug-08 kl 00:26 »
www.hastnet.se och www.bukefalos.se (equippa) är det mest populära sajterna. Även www.blocket.se kan fungera bra.

Angelika

• Blekinge
    • Blekinge
« Svar #3 skrivet: 14 aug-08 kl 09:15 »
Tack ! ska vänta på lite sol, göra snygga foton och lägger in... :)

Kajsakaj

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 14 aug-08 kl 13:54 »
Hej!
 Vill även tipsa om www.hastannonser.se

Vildjäntan

• Värmland
    • StallSylvas hästgård
« Svar #5 skrivet: 25 aug-08 kl 12:31 »
Fjording kan du alltid sälja på svenska fjordhästföreningens medlemsbla. kolla in få fjording.nu eller frjording.se kommer ej ihåg vilket.
Jag lever hellre ett år som varg än tusen år som får

Dela detta:

* Inloggade just nu

648 gäster, 2 användare (1 dolda)
ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser