Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Wonder wach  (läst 3342 gånger)

LillaMor

Wonder wach
« skrivet: 11 aug-08 kl 16:21 »
Undrar om det finns någon som säljer dessa hand-tvättmaskiner i Sverige, samt om man kan få tag på en sådan där "mangel, som man använder istället för att vrida ur sina rena plagg?
Erfarenhet?
Priser?
LillaMor

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
SV: Wonder wach
« Svar #1 skrivet: 11 aug-08 kl 16:25 »
Lehmans har både och. Jag använder min föregångare till wonder wash varje vecka och tycker faktiskt det blir renare än handtvätt.

Filip Skräplund

« Svar #2 skrivet: 11 aug-08 kl 16:32 »
« Senast ändrad: 11 aug-08 kl 16:39 av Filip Skräplund »
"I never did give anybody hell. I just gave them the truth and they thought it was hell."  Harry S. Truman

LillaMor

« Svar #3 skrivet: 14 aug-08 kl 20:30 »
jag har hittat den för ett ca pris på 695:- på www.kamafritid.se  :)

LillaMor

« Svar #4 skrivet: 15 aug-08 kl 18:02 »
På "the laundry alternative inc", tror det stavas så finns även en större, som tar 5pounds, den lilla tar 10 t-skirts, eller 3 par jeans. Den kostar ca 50 dollar. Har ni någon erfarenhet av företaget?

Filip Skräplund

« Svar #5 skrivet: 15 aug-08 kl 18:07 »
Morsan är en bra spårhund, jag kommer efter med klickbar länk: http://www.laundry-alternative.com/

Kolla också tidigare forumlänken ang USA-import, det kan bli dyrt i slutänden med alla avgifter.
Ofta brukar amerikanska grejer gå att köpa via England, då är det lättare att räkna ut slutpriset.
« Senast ändrad: 15 aug-08 kl 18:15 av Filip Skräplund »
"I never did give anybody hell. I just gave them the truth and they thought it was hell."  Harry S. Truman

LillaMor

« Svar #6 skrivet: 17 aug-08 kl 19:17 »
Är det någon som vet skillnaden mellan Wonder wach, och Wonder clean, kvalitetsmässigt och servicemässigt, om något skulle gå sönder?

Sia

• Dalarna
« Svar #7 skrivet: 27 aug-08 kl 15:19 »
En sån där mangel-grej ska gå att få tag på i sverige, andvänds på biltvättar/mackar/ rekondare för att pressa ur vattnet ur sämsk-skinnen,
kan inte kolla efter den nu, för jag är hemma från jobbet.
Varför ska man gå upp så tidigt på morgonen? Det är iallafall på kvällen det är som roligast.

LillaMor

« Svar #8 skrivet: 27 aug-08 kl 15:33 »
Hoppas du skulle vilja kolla det när/om du har tid/lust. Tacksam!

Sia

• Dalarna
« Svar #9 skrivet: 27 aug-08 kl 15:44 »
Ska bara bli frisk från den här ruggiga dunderförkylningen först så att jag får komma tillbaka till jobbet.
Varför ska man gå upp så tidigt på morgonen? Det är iallafall på kvällen det är som roligast.

LillaMor

« Svar #10 skrivet: 27 aug-08 kl 19:47 »
Krya på dig!

MagicaHex

« Svar #11 skrivet: 19 sep-08 kl 12:04 »

LillaMor

« Svar #12 skrivet: 20 sep-08 kl 20:19 »
Hittar Wonder wach, men ingen mangel. Har jag missat?

Dela detta:

* Inloggade just nu

1010 gäster, 1 användare
köksträdgård

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser