Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vill du fortfarande vara fodervärd Weija?  (läst 2341 gånger)

Kattamor

Vill du fortfarande vara fodervärd Weija?
« skrivet: 11 jul-08 kl 11:25 »
Nu är det dags igen! I natt var det någon som slängde in en fyrverkeribomb till mina getter. Det var ingen sån som det blir en massa färger av utan en sån som verkligen låter som en bomb! Jag har inte lyckats hitta något annat ställe att bo på än men nu känner jag att jag verkligen måste få bort mina getter härifrån. Weija, det nummer som du lämnade sist jag sökte fodervärd funkar inte. Skulle inte du kunna ringa mig på 0708-848234 så att jag får veta om ditt erbjudande  fortfarande är aktuellt. Jag fraktar givetvis upp getterna till dig och samtidigt fraktas en storbal hö. Snälla hör av dig. Jag börjar bli desperat! Kram

fyrdörrarsstolpe

• Gäst
SV: Vill du fortfarande vara fodervärd Weija?
« Svar #1 skrivet: 11 jul-08 kl 11:26 »
var i vårt avlånga land............

Kattamor

« Svar #2 skrivet: 11 jul-08 kl 11:35 »
Jag finns mitt i Skåne, 1,5 mil norr om Sjöbo. Det gäller 2 vuxna honor, 7 år gamla. 2 kastrerade ungbockar på 1 år och 3 killingar varav 2 födda den 28 april och den siste föddes den 25 maj.

take

• Östergötland
    • De Klomp
« Svar #3 skrivet: 11 jul-08 kl 11:40 »
Har du ringt tidningarna? Du ska skapa ett jävla liv kring detta, toleransen för sånt här är noll i samhället och det är alltid bra att synas.
Jag undrar hur livet är på vänstersidan av klockkurvan?

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
« Svar #4 skrivet: 11 jul-08 kl 11:46 »
Tyvärr tror jag inte att toleransen riktigt är noll med sånt här. Finns nog många som sitter och garvar hemma vid köksbordet och tycker det är ascoolt att skrämma djur. Människor förvånar mig inte längre.

Hoppas du hittar någon kattamor.

Ulric Eriksson

• Gäst
« Svar #5 skrivet: 11 jul-08 kl 11:55 »
Jag antar att grannen är huvudmisstänkt. Har du meddelat polisen?

Snickarn

• One does not need destination to have direction
    • Dalarna
    • Att leva det levande livet
« Svar #6 skrivet: 11 jul-08 kl 12:01 »
Man brukar ju ha hyfsad koll på snorungarna runtomkring, det har iallafall jag. Polisanmäl varje händelse så om du får dit någon tillslut så får han värre straff...

Han kan ju vara polisanmäld för mycket annat också och då staplas det snabbt på.
//Snickarn
Har pluggat ekologisk odling i Skattungbyn,Byggt om en husvagn till permanent boende. Pluggat Hållbar Utveckling på CEMUS - Centrum för miljö och utvecklingsstudier. Pluggar Permakultur, och bor, i skattungbyn. Bor i en liten vagn.
http://attlevadetlevandelivet.wordpress.com/

Kattamor

« Svar #7 skrivet: 11 jul-08 kl 12:48 »
Jag har polisanmält honom. Det klassas som ofredande och kommer säkerligen att läggas ner pga bristfällig bevisföring.

fyrdörrarsstolpe

• Gäst
« Svar #8 skrivet: 11 jul-08 kl 13:17 »
hoppas du löser det, så ska ingen behöva ha det.

Weija

« Svar #9 skrivet: 12 jul-08 kl 14:04 »
hejsan jag har slutat använda min mobil det va tråkigt det som har hänt dej tyvärr kan jag inte ta hand om dina getter just nu pga att jag ska resa bort ett tag och min pojkvän tycker att han får tillräckligt med jobb med dom djuren vi har själva hoppas att allt löser sej

Kattamor

« Svar #10 skrivet: 18 jul-08 kl 12:40 »
Ok. Det fixar sig nog på nåt annat vis.

Alore

• Gäst
« Svar #11 skrivet: 21 jul-08 kl 12:59 »
Du har PM, Kattamor!

Dela detta:

* Inloggade just nu

647 gäster, 4 användare (1 dolda)
torbjorn, Vilda-Matilda, Tur-Johan

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen!
/Gabriella S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser