Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Plocka örter i Stockholm  (läst 3872 gånger)

Nässla

Plocka örter i Stockholm
« skrivet: 02 jul-08 kl 17:03 »
Någon som vill hänga med ut och plocka örter innan hösten och frosten kommer?
Hoppas att busstrejken inte blir långvarig så man tar sig ut en bit utanför stan.

Förslag: söndag den 13:e klockan 12.00 vid Slussen. Meddela här om ni kommer.  ???
Vego - för djuren, hälsan och miljön.

Calendula74

SV: Plocka örter i Stockholm
« Svar #1 skrivet: 19 aug-08 kl 15:07 »
Hej Nässla

Är ny här och såg ditt inlägg just. Finns det ett intresse fortfarande om sällskap? :)
Vart brukar du åka?

Wainamoinen

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 04 sep-08 kl 23:43 »
Finns det fortfarande örter att plocka nu på hösten?

Calendula74

« Svar #3 skrivet: 05 sep-08 kl 09:35 »
Jag vet inte faktiskt, det har ju regnat så mycket på sistone och varit ganska kalla nätter. Risken finns nog att det mesta börjat vissna eller i alla fall förlorat sin charm. :-\

bluealabama

• Uppland
« Svar #4 skrivet: 21 maj-09 kl 22:04 »
En ganska gammaltråd men jag är intresserad av att gå ut på plockrunda i Stockholmregionen snart om någon är intresserad.

leafy

« Svar #5 skrivet: 02 jun-09 kl 15:19 »
skulle definitivt vara intresserad av att plocka orter i sommar.... nan som kan och ar intresserad?....

Nässla

« Svar #6 skrivet: 06 jun-09 kl 23:24 »
skulle definitivt vara intresserad av att plocka orter i sommar.... nan som kan och ar intresserad?....

Kan någon som är intresserad komma med tid och plats så hänger jag på. Helg eller kväll
Vego - för djuren, hälsan och miljön.

Dela detta:

* Inloggade just nu

672 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser