Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ka-tas-trof förrymda kor..  (läst 7773 gånger)

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Ka-tas-trof förrymda kor..
« Svar #40 skrivet: 01 jul-08 kl 15:24 »
gillar de också bröd och bananer  ;)

Tja är de bi så..  :P
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #41 skrivet: 01 jul-08 kl 15:31 »
gillar de också bröd och bananer  ;)

Beror lite på formen på brödet. Själv är jag mycket förtjust i grova lantbaguetter :P.
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

covboy

• Gäst
« Svar #42 skrivet: 02 jul-08 kl 10:57 »
Ett jag vet de har gemensamt är att de går gravida i 9 mån :P

Gris-Eva

• ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
« Svar #43 skrivet: 02 jul-08 kl 13:38 »
....och kan vara riktiga kossor.... ;D

Frances...fick du nån hjälp av "cowboysen" jag tipsade om?
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
« Svar #44 skrivet: 02 jul-08 kl 15:05 »
 :D Jag har inte ebhövt anlita dom än.. Vi har nu fått dom i nästan rätt hage..  ;D Men sen återstår ju en del arbete innan dom har kommit till slkat o ligger i boxen  ;D

Tack för tipset! har sparat sidan för senare bruk.. Om inte annats å har jag en ide till gubbens födelsedag... ;)
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Gris-Eva

• ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
« Svar #45 skrivet: 02 jul-08 kl 16:06 »
Det glädjer mig att dom är hemma igen. :D

Nu är det bara att utbilda "gubben" till din alldeles egna cowboy  8).... eller.... ;D
Glöm inte hästen också... ;)
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

608 gäster, 2 användare
Fridhemmet, William

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser