Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  ljugarbänken  (läst 3268 gånger)

smerre

ljugarbänken
« skrivet: 20 maj-08 kl 20:19 »
Vart har Ljugarbänken tagit vägen?

smerre

guba

• Gäst
SV: ljugarbänken
« Svar #1 skrivet: 20 maj-08 kl 22:41 »
Undrade jag med när jag återvände, verkar som att man måste skriva ett antal inlägg på andra ställen innan ljugarbänken dyker upp.

Prosit

• Södermanland
« Svar #2 skrivet: 27 maj-08 kl 22:09 »
Vad konstigt! Hur många måste jag skriva och varför?
Har sex hönor i lekstugan mitt i villakvarteren i Stockholm. Har nu äntligen skaffat hund och hönorna har hamnat på undantag.

guba

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 27 maj-08 kl 22:45 »
Vad konstigt! Hur många måste jag skriva och varför?

Haha 460 borde räcka gott ;D

Läste någonstans att de satt en gräns för ljugarbänken för att inte spammare skulle komma hit och skita ner ljugarbänken.
Därför skulle man vara tvungen att skriva ett antal inlägg på någon/några seriösa tavlor, för att undvika idioter helt enkelt.

Hur många de kom fram till vet jag däremot inte, som sagt färre än 460 borde det vara eftersom jag släppts in redan.

Om du inte är igenkänd som spammare förståss ::)

gustafson

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 28 maj-08 kl 08:23 »
Vad kan det bli för spammande på en sån här sida?

Jag har varit aktiv förut på en annan webbsida som blev fullkomligt översvämmad av sverigedemokrater och diverse såkallade nationalister men sånt har ni väl inte haft problem med här?

Filip Skräplund

« Svar #5 skrivet: 28 maj-08 kl 08:35 »
Vad kan det bli för spammande på en sån här sida?

Jag har varit aktiv förut på en annan webbsida som blev fullkomligt översvämmad av sverigedemokrater och diverse såkallade nationalister men sånt har ni väl inte haft problem med här?

Det finns många tolkningar av begreppet "alternativ", varav en del är ganska utflippade.
Vissa av dessa uttolkare har ibland försökt använda det här forumet som plattform för nåt slags väckelserörelser.
"I never did give anybody hell. I just gave them the truth and they thought it was hell."  Harry S. Truman

gustafson

• Gäst
« Svar #6 skrivet: 28 maj-08 kl 08:37 »
aha, jo, det kan jag tänka mig

smerre

« Svar #7 skrivet: 28 maj-08 kl 13:58 »
Jaha ja. Va måste man göra för att nogon ansvarlig skall tycke att jag är "innom ramen"? Hur skal man tolka det?

wizzie

« Svar #8 skrivet: 06 sep-08 kl 00:25 »
Jag skulle oxå gärna vilja veta vad som krävs för att få ta del av innehållet på ljugarbänken. Är det ett visst antal skrivna inlägg eller är det något annat som gäller?

/Stefan

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #9 skrivet: 06 sep-08 kl 00:27 »
Jag skulle oxå gärna vilja veta vad som krävs för att få ta del av innehållet på ljugarbänken. Är det ett visst antal skrivna inlägg eller är det något annat som gäller?

/Stefan
Det stämmer bra det, tror det är 10.
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

wizzie

« Svar #10 skrivet: 06 sep-08 kl 00:30 »
OK då vet jag! Tack för MYCKET snabbt svar :-)

/Stefan

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #11 skrivet: 06 sep-08 kl 00:33 »
Var så lite så ;) Och välkommen i gänget, hoppas du kommer trivas :)
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

wizzie

« Svar #12 skrivet: 06 sep-08 kl 00:35 »
Tack så mycket, har "smugit" omkring här ganska länge och läst.... och läst...... och läst .... så nu är det väl dags att skriva lite oxå  ;D
Trivas, det gör jag redan  8)

/Stefan

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #13 skrivet: 06 sep-08 kl 00:37 »
Tack så mycket, har "smugit" omkring här ganska länge och läst.... och läst...... och läst .... så nu är det väl dags att skriva lite oxå  ;D
Trivas, det gör jag redan  8)

/Stefan

Trevligt att höra  :)

Spinn dimma

• Gästrikland
    • Assint Rämmil
« Svar #14 skrivet: 20 sep-08 kl 18:08 »
Aha, det är så det går till.
Då gäller det att skriva några inlägg till då =)

Dela detta:

* Inloggade just nu

1688 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

Episk tidning! Har följt mig från intresserad till självhushållare med gård och allt.
/Mikael Book

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser