Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Katrinplommon...  (läst 1481 gånger)

KK

• Mammaledig...
    • Dala-Jakt
Katrinplommon...
« skrivet: 25 apr-08 kl 22:26 »
Har som vanligt gett mig in på nåt som inte jag bör göra...
Gav alla mina kaniner ett varsitt katrinplommon...
Det var nog inte så smart?
Jag tänkte att det skulle va gott. Men efter ett par timmar tyckte jag kaninbebisarna är väl runda om magen...
Tror ni det är någon fara?
Dom fick ju väldigt mycket mat idag ändå så det kanske bara är vanliga mätta magar?

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Katrinplommon...
« Svar #1 skrivet: 30 apr-08 kl 09:12 »
Hur gick det, klarade de av katrinplommonen?
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

KK

• Mammaledig...
    • Dala-Jakt
« Svar #2 skrivet: 30 apr-08 kl 11:19 »
Ja, och stora magar har ungarna än så det är nog som det skall vara.
Dom tyckte iaf att det var ytterst smaskens men jag vet inte om jag skall mata dom mer med det.
En sak är iaf säker...
Dom kaniner jag har verkar tåla precis vad som helst.
Jag matar dom med det mest mystiska och dom klarar det.

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #3 skrivet: 30 apr-08 kl 12:20 »
Så bra  :D

Men jag har hört det ena konstiga till det andra vad det gäller kaniners matvanor. Allt från pepparkakor till sockerkaka, lakrits och vingummi, smörblommor, klöver och nu katrinplommon så inget förvånar längre  ;D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

KK

• Mammaledig...
    • Dala-Jakt
« Svar #4 skrivet: 30 apr-08 kl 15:11 »
Nej, inte här heller, dom är våra hushållsgrisar. Dom äter smörgås, ost, makaroner...mm mm.
Men dom är hårt testade från början...hehe. Jag tror det är bra att sikta på en härdig stam...

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #5 skrivet: 30 apr-08 kl 16:05 »
Nej, inte här heller, dom är våra hushållsgrisar. Dom äter smörgås, ost, makaroner...mm mm.
Men dom är hårt testade från början...hehe. Jag tror det är bra att sikta på en härdig stam...

;D

Dela detta:

* Inloggade just nu

532 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

-  Nya tidningen "goare" att läsa. Innehållet lika intressant som det varit de 14 år vi haft den. Lycka varje gång den kommer i lådan ! :-D
/Magdalena Gustavsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser