Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vad hände med det omärkta korna ???  (läst 1595 gånger)

Johan P

• Skåne
    • Bokeslundsgården
Vad hände med det omärkta korna ???
« skrivet: 19 apr-08 kl 21:34 »
Vad har det blivit av den tråden ??? 
Driver småbruk i Skåne tillsammans med min familj, Skånsk röda och Granemålakor, Linderödssvin, Klövsjöfår, Göingegeter och många olika fjäderfän http://bokeslundsgarden.wordpress.com/ Lite reklam för http://www.facebook.com/groups/356334151043263/ sidan för dig som gillar Svenska äkta kulturraser

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
SV: Vad hände med det omärkta korna ???
« Svar #1 skrivet: 19 apr-08 kl 23:44 »
Den är raderad då den urartade sig till en "prestige & kasta koskit" tråd. Det vart omöjligt att ens "snygga till" den och efter att ha läst den 356 ggr. med intentionen att låta den vara kvar, gick det upp för mig att den knappast tillförde något om jag bara tog bort allt som anmäldes och lät resten vara kvar. Blev typ som att ta bort osten men lämna kvar hålen.

Men vill någon ta upp ämnet komärkning och verkligen diskutera den på ett respektfullt och sakligt sätt med alla deltagare, så go for it!
« Senast ändrad: 19 apr-08 kl 23:47 av Gruff »

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
« Svar #2 skrivet: 19 apr-08 kl 23:46 »
Äsch o som vanligt har jag missat hela kalaset och inte läst  ;D
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Ulric Eriksson

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 20 apr-08 kl 00:17 »
Det blir nog fler tillfällen.

Norrsken

• -
« Svar #4 skrivet: 20 apr-08 kl 16:42 »
Jag hoppas att ingen tagit illa vid sig av de frågor jag ställt. Jag kan inget direkt om märkning, men blev nyfiken på vad som gäller, hur och varför när jag läste i tråden. Mina frågor var alltså mest av nyfikenhet, och förståss för att lära. Har något tagit illa upp av mina frågor så ber jag om ursäkt, för det var alls inte min avsikt!
If we don't take care of the earth, earth will take care of us

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
« Svar #5 skrivet: 20 apr-08 kl 17:03 »
Nej då, det tror jag inte. Gulligt av dig att fråga i.a.f.  :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

615 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser