Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ny moderator!  (läst 1525 gånger)

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
Ny moderator!
« skrivet: 19 apr-08 kl 18:01 »
Tonen blir hårdare och hårdare i lagårn. Och anmälningarna, fler och fler. Alla moderatorer här sitter på sin fritid och gör detta. Och ibland hinner man inte med att åtgärda i precis den stunden en anmälare vill. Är det någon mer som känner sig manad till att hjälpa till här inne bland korna? Kanske någon av dom som ändå verkar ha tid att anmäla allt till mig kan tänka sig ett mer direktansvar?
« Senast ändrad: 20 apr-08 kl 16:35 av Gruff »

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
SV: Ny moderator!
« Svar #1 skrivet: 20 apr-08 kl 16:37 »
Som ni ser ovan så har vi nu ännu en moderator i "lagårn". Välkommen Sirpa! Och tack för att du ville hjälpa till.

/Bengt a.k.a. Gruff.

Falin

• -
« Svar #2 skrivet: 21 apr-08 kl 14:42 »
Hurra för Sirpa! Vi ska försöka vara snälla...  :-[  ;)

Sirpa

• -
« Svar #3 skrivet: 21 apr-08 kl 20:54 »
Tack tack  :-[
Höns och Liljor i min trädgård.

git

• På våran gård är det
« Svar #4 skrivet: 21 apr-08 kl 22:22 »
Välkommen Sirpa.
Det kanske behövs vara två moderator.
Men förstår egentligen inte varför det är så kärvt här inne, kor som är så kolugna, det borde ju smitta av sig på oss också.
Sjuhäradsbygden
våra djur är svenka lantraser, Blandhöns,Gammalsvensk dvärghöna, Bondkatter, Drever,Västgötaspets, Rödkullor. Häst,barnkanin och akvariefiskarna  Finns också förutom oss gårdsfolk

take

• Östergötland
    • De Klomp
« Svar #5 skrivet: 22 apr-08 kl 11:55 »
Kolugna? Har du nånsin försökt att driva hem en ko som är på rummen eftersom hon är sugen på tjur? Vet du vilken jävla kondis dessa djur har och hur fort de kan springa en bit hemåt så man tappar dem ur sikte och sedan göra en kovändning och åter galoppera mot nämnda tjur?
Jag undrar hur livet är på vänstersidan av klockkurvan?

Assistenten

• Får man inte choklad i himlen, vill jag inte dit!
« Svar #6 skrivet: 22 apr-08 kl 11:57 »
Kolugna? Har du nånsin försökt att driva hem en ko som är på rummen eftersom hon är sugen på tjur? Vet du vilken jävla kondis dessa djur har och hur fort de kan springa en bit hemåt så man tappar dem ur sikte och sedan göra en kovändning och åter galoppera mot nämnda tjur?

Haha  Låter som en utmaning!!
Är man ute på djupt vatten, är det klokt att hålla munnen stängd....

Falin

• -
« Svar #7 skrivet: 22 apr-08 kl 14:16 »
Eller försökt att fånga den där treveckors jättekalven på betet som man borde öronmärkt för....ja, tre veckor sen... Och sedan hålla fast den under tiden som man fumlar med öronmärkena och tången!  ;D

git

• På våran gård är det
« Svar #8 skrivet: 22 apr-08 kl 15:51 »
Jag föder upp Rödkullor och har så gjort i snart 14 år.
Glada,pigga kor med en järnvilja om dom sätter den sidan till :) , men också kolugna.
Ha ha ;D jag ser hur ni kämpar där med brunstiga kossan take och du Falin med din kalv på betet. Men visst är dom kolugna också ;)
Sjuhäradsbygden
våra djur är svenka lantraser, Blandhöns,Gammalsvensk dvärghöna, Bondkatter, Drever,Västgötaspets, Rödkullor. Häst,barnkanin och akvariefiskarna  Finns också förutom oss gårdsfolk

Dela detta:

* Inloggade just nu

607 gäster, 1 användare
wazi

* Forum

* Om tidningen Åter

- Helt underbar lektyr. Läser hemma hos en släkting och tycker de är så bra. Gott o blandat!
/Sanna H

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser