Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Forsvunna amnen?  (läst 1537 gånger)

Countryman

• Gäst
Forsvunna amnen?
« skrivet: 03 apr-08 kl 14:39 »
Hejsan!

Kan tankas att jag bara ar oerfaren, och att allt ar okej anda, men jag startade just for nan halvtimme sen upp tva nya amnen och svarade pa ett annat, och jag markte de registrerades i min statistik, men nu nar jag loggar in igen sa ar dom forsvunna, bada tva och inte bara det utan ocksa hela amnet jag svarade pa.. ar som dom aldrig funnits.. om nan kan hjalpa mig med det har skulle jag uppskatta det, ar val inte varldens mest tekniska men tycker att det har ska val anda inte kunna handa..  ???

leifhh

• Gäst
SV: Forsvunna amnen?
« Svar #1 skrivet: 03 apr-08 kl 14:50 »
Det rörde sig om annonser som inte uppfyllde de kriterier som är uppställda för annonser på alternativ.nu. Denna gång råkade jag se dem tidigt, därför försvann de fort. Ibland har vi moderatorer inte möjligheten att städa bland annonserna riktigt så aktivt som vi kanske skulle vilja.

Grundtanken med annonsdelen på alternativ.nu är att de skall ha med praktisk självhushållning att göra. Annonser om t.ex. lägenhetskollektiv utan möjlighet till praktisk självhushållning raderas, annars skulle självhushållarannonserna drunkna i flödet av andra annonser.....

Countryman

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 03 apr-08 kl 14:55 »
Aha, okej, da var jag kanske inte tydlig nog i vad jag skrev i annonsen, jag tankte nog att skriva in dom har visade pa vad for stalle som foredras.. jag ursaktar och omformulerar mig..  ;) :-[

Countryman

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 03 apr-08 kl 14:56 »
Men, vad hande med den andra annonsen? Den hade legat uppe ett bra tag nu, om jag inte missminner mig.. var den lika otydlig, den? Jag skulle hur som helst garna vilja komma i kontakt med den som skrev den..  :-\

Countryman

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 03 apr-08 kl 14:57 »
Ska se till att lasa annonsreglerna ocksa.. sag dom forst nu.. nyborjare, som sagt..  ::)

leifhh

• Gäst
« Svar #5 skrivet: 03 apr-08 kl 14:59 »
du har ett PM

Dela detta:

* Inloggade just nu

1562 gäster, 3 användare (1 dolda)
gorlan, Nataks

* Forum

* Om tidningen Åter

- Köpte numret främst för att jag tänker lära mig spinna, men förutom det fanns mycket annat intressant, som skötsel av naturbetesmarker och hoppfulla nybörjarbrev!
/Johanna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser