Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur många dagar är det kvar?  (läst 1057 gånger)

sallyomolly

• Gäst
Hur många dagar är det kvar?
« skrivet: 23 feb-08 kl 17:19 »
Hör ett svagt pickande i äggen och har glömt när jag la in dem, hur många dagar kan det vara kvar?

amarantus

• Gäst
SV: Hur många dagar är det kvar?
« Svar #1 skrivet: 23 feb-08 kl 17:31 »
Gud va spännande! Längtar till jag hör det ljudet...ett par dar är inte ovanligt...

sallyomolly

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 23 feb-08 kl 18:00 »
Ok, ja detta är JÄTTE spännande, de första egenuppfödda trefärgade orpingtonbebisarna! ;D
Hoppas de ska få fin teckning. De ska växa upp med några andra jag kläckt ur ägg jag köpt.

sallyomolly

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 24 feb-08 kl 17:22 »
Alla döda, konstigt fattar inte varför. Jag flyttade dem till en annan kläckare då jag har ej fullgågna ägg kvar i den de var i.
Kan de dö av tempraturändring?

amarantus

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 24 feb-08 kl 17:25 »
Nej vad tråkigt :'( undrar vad det berodde på? fukten? Jag har inte kläckt i maskin än och jag vet bara att alla förändringar sista 2 dygnen kan vara ganska vanskligt när de ska ut :-\ låg äggen stilla sista 2 dygnen?

Du har säkert kläckt förut och då kan du mer än mig ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

564 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser