Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  sy av tovat?  (läst 1871 gånger)

Göthes

• Lycko hönsen de bästa är!
sy av tovat?
« skrivet: 20 feb-08 kl 10:04 »
vad har ni sytt av tovat?
var hittade ni mönster?
någon som har någon kul bild att visa? :-)

Agnetha
Hönan Manne (en av våra lyckohöns) brukar säga:  "Tittar med ena ögat ... Tittar med andra ögat ... Tittar med Båda Ögonen... Förstår fortfarande ingenting..."

Shadow

• Gäst
SV: sy av tovat?
« Svar #1 skrivet: 20 feb-08 kl 10:19 »
Jag har sytt väskor, mössor, pulsvärmare, tossor och en massa annat av tovad ull!
Titta på min hemsida så ser du lite av sakerna.

Vintersol

• tanklös och själfull
    • Uppland
    • ~ v a r e l s e ~ vänliga ting...
« Svar #2 skrivet: 21 feb-08 kl 13:56 »

det finns mönster på www.drops.se sök på eskimågarn ex!

Pip, M
Lycklig i det enkla livet i en liten vagn, ny passion är skinnsömnad av gamla skinn, och att bara ligga i sängen å elda. Föredrar tid framför pengar.

Vintersol

• tanklös och själfull
    • Uppland
    • ~ v a r e l s e ~ vänliga ting...
« Svar #3 skrivet: 21 feb-08 kl 13:59 »

eller ja.. sy skrev du.. men du kan ju bara ta måtten å sy efter stickmönstren... fast nu är ja verkligen helt inställd på maskintovning.. de är de enda ja har i tankarna just nu. de är ju skoj!
i andra fall, sy av tovat, vanliga klädesmönster fungerar ju... elller va är de du vill sy?

Pip. Igen.
Lycklig i det enkla livet i en liten vagn, ny passion är skinnsömnad av gamla skinn, och att bara ligga i sängen å elda. Föredrar tid framför pengar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

674 gäster, 1 användare
Bokohammare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser