Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Önska mig lycka till!  (läst 1410 gånger)

Doris och Börje

• Västergötland
    • Hagalyckans Gröna
Önska mig lycka till!
« skrivet: 11 feb-08 kl 12:34 »
Eftr mycket läsande och funderande över vilken kläckare jag skulle köpa fastnade jag till slut för en "Octagon 10". Nu ligger 12(små) ägg i kläckaren! La i dem i fredags så det är ju ett tag kvar...Hoppas att det lyckas! Har bara använt kläckaren "höna" innan  ;)
Bor på min lilla gård med min stora familj!

Gris-Eva

• ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
SV: Önska mig lycka till!
« Svar #1 skrivet: 11 feb-08 kl 14:07 »
Jag önskar er ett STORT lycka till och hoppas att ni får en hög kläckprocent! :D
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

morellen

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 11 feb-08 kl 16:48 »
Då är det lika lång otålig väntan som för mig då. Jag laddade också kläckaren i fredags. Det är SÅ spännande... lycka till!

Margit

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 11 feb-08 kl 19:59 »
LYCKA TILL!!  ;D

Doris och Börje

• Västergötland
    • Hagalyckans Gröna
« Svar #4 skrivet: 11 feb-08 kl 20:31 »
 :D Tack alla! Lovar att komma med rapport om hur det hela fortlöper :D

mimmimera

• Mimmis hemsida
« Svar #5 skrivet: 12 feb-08 kl 00:12 »
Lycka till  ;) en fråga vart fick du tag på kläckaren , finns det nån firma som säljer den här i sverige?
Läs det jag verkligen skriver och INTE mellan raderna...för där står ingenting.

Doris och Börje

• Västergötland
    • Hagalyckans Gröna
« Svar #6 skrivet: 12 feb-08 kl 09:16 »
http://www.nimaab.se/

Här köpte jag kläckaren. Leta under lantbruk längst till höger. De har lite olika storlekar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

396 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser