Så, då har man kommit till nästa steg i prövningen av tålamodet! För att inte förgås av längtan och otålighet känner jag mig smått sugen att slå till på drömkåken, trots att jag ämnar bo kvar i min nuvarande bostad ett tag till.. Typ ha ett ställe som tillflyktort om det skulle behövas eller möjligheterna att flytta dit skulle infinna sig.. Kan man ha det så? Alltså om man inte är skitrik?
Så, är jag helt tokig eller bara desperat? Fritt fram för spekulationer och teorier! KOmmer räntorna att stiga eller sjunka? Kommer vi att bli vräkta och drömhuset sålt på exekutiv aution? Kommer sambon att sticka med paris hilton på en harley?
Ja, jag håller på att bli desperat! Sommaren närmar sig, och jag ser fram emot att odla. Men ser inte fram emot att grannarna tänker sitta på sin altan och se när jag håller på! Jag begraver mig i arbete. Sambon böörjar bli lite sugen på ett syskon till sonen, jag säger ALDRIG I H-ETE! Inte så länge vi bor här, trä på ett gummi eller flytta!
Obs, jag känner mig tvungen att förtydliga att detta inlägg är skrivet med en humoristisk underton. Alltså, lika mycket humoristiska och tokiga teorier som seriösa välkomna!