Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  feature request: "Recent posts & topics"  (läst 2411 gånger)

jenses

• Gäst
feature request: "Recent posts & topics"
« skrivet: 01 feb-08 kl 17:46 »
Recent posts & topics

Gör t.ex. att man kan sortera bort tavlor från listan över senaste inlägg - mycket praktiskt  :)

Prins Tuvstarr

• Redaktör
  • Var frukt har sin mognadstid.
    • Dalsland
SV: feature request: "Recent posts & topics"
« Svar #1 skrivet: 01 feb-08 kl 17:49 »
Recent posts & topics

Gör t.ex. att man kan sortera bort tavlor från listan över senaste inlägg - mycket praktiskt  :)

Går det att göra så nu? En bra funktion, tycker jag.

Björndalen – mitt blivande hem, timmerkoja 13,5 m², skog, grusväg, skogstjärn, ved, stearinljus, frukt, bär, nötter, frön, torkolla, tallsåpa, ull, lin, skinn, enkelhet, Thoreau, film, böcker, kreativ, glad … och världsfred.

Åter nr 1/13

jenses

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 01 feb-08 kl 17:56 »
Ännu inte,
först när administratorn/programmeraren (förhoppningsvis snart) installerar modifikationen.
Och det går ju ganska lätt i SMF...

Prins Tuvstarr

• Redaktör
    • Dalsland
« Svar #3 skrivet: 27 feb-08 kl 18:34 »
Ännu inte,
först när administratorn/programmeraren (förhoppningsvis snart) installerar modifikationen.
Och det går ju ganska lätt i SMF...

Vet du om det har blivit fixat? Längtar efter denna funktion.

*lite otålig*  :-[

Björndalen – mitt blivande hem, timmerkoja 13,5 m², skog, grusväg, skogstjärn, ved, stearinljus, frukt, bär, nötter, frön, torkolla, tallsåpa, ull, lin, skinn, enkelhet, Thoreau, film, böcker, kreativ, glad … och världsfred.

Åter nr 1/13

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #4 skrivet: 27 feb-08 kl 22:40 »
Vet du om det har blivit fixat? Längtar efter denna funktion.

*lite otålig*  :-[

Dessa hemmasnickrade mods funkar inte alltid perfekt och kan ge problem, vilket jag vet att detta gjort hos några användare. Men vi ska titta på det så snabbt tid ges, det är en bra funktion.

Prins Tuvstarr

• Redaktör
    • Dalsland
« Svar #5 skrivet: 27 feb-08 kl 22:59 »
Dessa hemmasnickrade mods funkar inte alltid perfekt och kan ge problem, vilket jag vet att detta gjort hos några användare. Men vi ska titta på det så snabbt tid ges, det är en bra funktion.

Jättebra om ni kan kolla på det. Forumets användbarhet ökar när man kan göra en personlig sortering, tycker jag.

Åter nr 1/13

gnällspiken

• Gäst
« Svar #6 skrivet: 28 feb-08 kl 09:47 »
Dessa hemmasnickrade mods funkar inte alltid perfekt och kan ge problem...
Jo, man skall alltid vara mycket misstänksam mot allt som inte kommer från något känd företag!  :o :o :o
Annars riskera man livet om man använder sig av hemmasnickrad forumsmjukvara som SMF
eller hemlagade konserver eller egenbakad bröd eller grönsaker från egen odlig...  :-X

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #7 skrivet: 28 feb-08 kl 11:11 »
Jo, man skall alltid vara mycket misstänksam mot allt som inte kommer från något känd företag!  :o :o :o
Annars riskera man livet om man använder sig av hemmasnickrad forumsmjukvara som SMF
eller hemlagade konserver eller egenbakad bröd eller grönsaker från egen odlig...  :-X

SMF är väl testat, medan en del mods inte är det. En del mods funkar inte med andra, eller med vissa Themes. Hoppas det inte stör dig att vi tittar på det innan vi installerar det.
« Senast ändrad: 28 feb-08 kl 11:48 av Petter B »

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #8 skrivet: 18 mar-08 kl 08:37 »
Detta är installerat nu, men det var bara avsett för engelska språkpaketet, så det blir lite kodande innan vi kan få det att funka. Vill man använda det redan nu så byter man språk till engelska i profilen och kan då välja vilka tavlor man är intresserad av. Sedan kan man byta tillbaks till svenska. För att se de senaste inläggen i de valda tavlorna använder man sedan länken http://www.alternativ.nu/smf/index.php?action=recenttopics

take

• Östergötland
    • De Klomp
« Svar #9 skrivet: 08 apr-08 kl 10:18 »
SMF är väl testat, medan en del mods inte är det. En del mods funkar inte med andra, eller med vissa Themes. Hoppas det inte stör dig att vi tittar på det innan vi installerar det.

Jo, det stör mig ganska mycket, jag vill att ni ögonblickligen installerar securityholemakesmeroot.mod utan att granska det.
Jag undrar hur livet är på vänstersidan av klockkurvan?

Dela detta:

* Inloggade just nu

1656 gäster, 2 användare
ekoknutte, GE202

* Forum

* Om tidningen Åter

Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser