Det glömda köket & Långkok

Startat av Erik Röde, 03 Jan-08 kl 22:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Erik Röde

Båda böckerna är skrivna av Jens Linder. Den första tar upp torkning, grava,rimma, röka, korv,marinering syrning och lite till. På ett sätt som gör en sugen på att fösöka.

Den andra är en hyllning till långkok. I kväll blev det en Boeuf bourguignon med svamp och i morgon blir det pilsnerkalops. Detta ska bli lunchlådor.
Fantastiska bilder i en underbar och förklarande bok.

Mannen är ett geni.

Prova ölbräserad portabella med färsk vitlök och sparris. Det gjorde jag! Underbart!

knöcklan

Citat från: Erik Röde skrivet 03 Jan-08 kl 22:23
Båda böckerna är skrivna av Jens Linder. Den första tar upp torkning, grava,rimma, röka, korv,marinering syrning och lite till. På ett sätt som gör en sugen på att fösöka.

Den andra är en hyllning till långkok. I kväll blev det en Boeuf bourguignon med svamp och i morgon blir det pilsnerkalops. Detta ska bli lunchlådor.
Fantastiska bilder i en underbar och förklarande bok.

Mannen är ett geni.

Prova ölbräserad portabella med färsk vitlök och sparris. Det gjorde jag! Underbart!
Lyfter fram långkok. 
Dialog förändrar mig och världen. mig ???  Insh'allah och tyga håller siddu
Det som är för allvarligt för att skämta om är inte heller värt att tas på allvar. En förutsättning fördemokrati

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

313 Gäster, 0 användare