Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  skendräktighet  (läst 7678 gånger)

Bovanägare

• Gäst
Re:skendräktighet
« Svar #20 skrivet: 18 jan-08 kl 16:04 »
Hur gammal är hon?  Vad har hon för personlighet? Är bara nyfiken på andras jämthundar känner inte så många som har denna ras.

Margit

• Gäst
« Svar #21 skrivet: 22 jan-08 kl 19:25 »
Hur gammal är hon?  Vad har hon för personlighet? Är bara nyfiken på andras jämthundar känner inte så många som har denna ras.

Hon är 2 1/2 år och tyvärr reserverad mot folk hon inte känner...men väldigt go mot de hon känner, men jag vågar inte lita på henne tyvärr  :(.

Hur är din?? :)

Bovanägare

• Gäst
« Svar #22 skrivet: 23 jan-08 kl 14:14 »
Hon är som din ungefär. Reserverad och ganska vaktig mot folk hon inte känner. Hur gullig som helst mot dem hon känner och grönklädda jaktgubbar. Hon skulle ju aldrig bita nån men hon kan morra om nån hon inte känner trycker sig på henne. Hon hatar att vara i hundgården och vill helst ligga i soffan och titta på TV. En otrolig kontrast mot när hon kommer ut i skogen på jakt, då blåser det bara till så är hon borta. Hon är vänlig mot andra hundar och katter men hönsen och kaninerna vill hon äta upp. Du får gärna skicka pm till mig om du vill.

Dela detta:

* Inloggade just nu

486 gäster, 2 användare
Själv är bäste dräng, RickardR

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser