Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  öl  (läst 5517 gånger)

enzo

öl
« skrivet: 12 dec-07 kl 19:01 »
 ???fick i dag reda på att alkoholfri öl innehåller 0.5% , om man då dricker 4-5 st så blir ju det som en folköl, och hur är det då om man blir stoppad av polisen och måste blåsa???? åker man dit då? men va fan jag har bara dryckit alkoholfri öl, vad säger farbror polisen om det då? någon som vet,, ska det va alkoholfritt ja då ska det va det, känner mej Lurad.

Vitis

• Skåne
Re:öl
« Svar #1 skrivet: 12 dec-07 kl 19:19 »
Din stackare ! Inte kul att bli lurad ... ;)

Men vadför måste du häva i dig 5 alkoholfria öl på en kvart och sen direkt köra bil? Dricker du dem på en timme eller mer så lär din promillehalt vara ca 0.

enzo

Re:öl
« Svar #2 skrivet: 12 dec-07 kl 21:14 »
Din stackare ! Inte kul att bli lurad ... ;)

Men vadför måste du häva i dig 5 alkoholfria öl på en kvart och sen direkt köra bil? Dricker du dem på en timme eller mer så lär din promillehalt vara ca 0.

Lurad och lurad?? jag drar inte i mej 5st och sen sätter mej vid ratten, men tänkte mest om det gav utslag vid en kontroll, men ok, det går ur ganska fort alltså, tack för svaret.

Dela detta:

* Inloggade just nu

490 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser