Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Uppfödarlista  (läst 1669 gånger)

Eremmas Kaniner

• Eremmas Kaniner
Uppfödarlista
« skrivet: 30 nov-07 kl 14:12 »
Hej!

Finns det någon Get förening eller liknande? Finns det någonstans man kan finna en uppfaödarlista på de som föder upp getter!

Mvh Erika :)

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
Re:Uppfödarlista
« Svar #1 skrivet: 30 nov-07 kl 15:44 »
Njaej, någon övergripande getförening eller lista finns vad jag vet inte. Allmogeföreningen kan säkert hjälpa till med adresser, om man letar allmogetter. Svensk lant (mjölkgetter) hittar du hos närmaste getfarm. Men hur är det med dvärgarna? Balbiiiinaaaa.......var är du? Balbina här på forumet vet säkert.

Eremmas Kaniner

• Eremmas Kaniner
« Svar #2 skrivet: 30 nov-07 kl 17:14 »
Hej och tack!
Ja det var just dvärggetter jag var intresserad av! Så finns det uppfödare som kan skicka sina ev. hemsideadresser till mig så hade jag varit tacksam! :)

dvärggeten

« Svar #3 skrivet: 01 dec-07 kl 19:30 »
Hej! Kul att du just har fastnat för dvärggetter.De är helt otroliga små varelser!Vi håller på att skapa en hemsida men det har tyvärr inte blivit klart än,men jag lovar den kommer i sinom tid.Du får gärna maila mig om du har frågor eller söker getter så ska jag göra vad jag kan för att hjälpa dig.Vi håller på att starta upp en seriös avel på våra getter.Adressen är:siceron9@hotmail.com

Eremmas Kaniner

• Eremmas Kaniner
« Svar #4 skrivet: 01 dec-07 kl 20:09 »
Hej!
Jättebra! Skicka gärna er hemside adress till mig när den är klar! Jätte spännande.

Mvh Erika :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

547 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Höjdpunkt när tidningen kommer, väldigt bra tidning
/Jenny

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser