Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  lägg in bilder!  (läst 1442 gånger)

kanindiddi

lägg in bilder!
« skrivet: 14 okt-07 kl 09:56 »
Hej jag har alltid tyckt att det är roligt att titta på kaninburar ;) så skicka gärna in några bilder så att jag får lite insparation ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

elf

• Drefseryd Gård
    • Småland
    • Drefseryd Gård
Re:lägg in bilder!
« Svar #1 skrivet: 14 okt-07 kl 10:38 »
Vi blev med kanin i går och hon verkar ganska nöjd med sitt boende ;D: http://lantliv.bloggsite.se/category/1288/2101
Om livet på landet i biosfärområde Östra Vätterbranterna & i vacker småländsk kulturbygd: http://drefseryd.wordpress.com Här finns förutom får, nötdjur och biodling även hund, katt, höns, vaktlar och hästar.

kanindiddi

« Svar #2 skrivet: 14 okt-07 kl 10:47 »
snygga bilder fast på den där beteshagen så var det hönsnät och det kan ju kaninen bita sig rakt igenom >:(. fast tack för inlägget! några andra som vill lägga in sina bilder ???

elf

• Drefseryd Gård
    • Småland
    • Drefseryd Gård
« Svar #3 skrivet: 14 okt-07 kl 11:01 »
snygga bilder fast på den där beteshagen så var det hönsnät och det kan ju kaninen bita sig rakt igenom >:(

Vadan den sura gubben? ???

Möjligt att hon kan bita sig ut men eftersom hon haft den drygt 4 år och inte gjort det än så verkar den funka hyfsat... :)
Om livet på landet i biosfärområde Östra Vätterbranterna & i vacker småländsk kulturbygd: http://drefseryd.wordpress.com Här finns förutom får, nötdjur och biodling även hund, katt, höns, vaktlar och hästar.

kanindiddi

« Svar #4 skrivet: 14 okt-07 kl 12:00 »
förlåt mig det visste jag inte det är bara något jag läst :-\

kanindiddi

« Svar #5 skrivet: 14 okt-07 kl 12:07 »
bilder tack ;D ;D ;D

Ulric Eriksson

• Gäst
« Svar #6 skrivet: 14 okt-07 kl 12:13 »
bilder tack ;D ;D ;D

Om du tittar i kanintrådarna är det ganska gott om bilder. Bland annat i en tråd som heter något med "tävling".

Edgar

• -
    • Kennel Hustomten
« Svar #7 skrivet: 14 okt-07 kl 13:42 »
förlåt mig det visste jag inte det är bara något jag läst :-\

Det finns väldigt mycket skrivet om kaniner, en del är riktigt, men väldigt mycket tycker jag är fel också.

Hönsnät kan kaninen bita sönder om den kommer på det. Beror på hur grova trådarna i nätet är. Däremot kan grävlingar och hundar lätt komma igenom höns- eller kycklingnät om de vill ta kaninen.

Edgar

brantas

• www.brantas.se
    • Halland
    • brantas
« Svar #8 skrivet: 14 okt-07 kl 18:10 »
jag har några bilder på min hemisda www.brantas.se hur mina uteburar ser ut. inneburarna har jag inte hunnit ta kort på ännu....men det kommer...
Planerar Hönsbytardag i Väröbacka den 20/4 mer info på www.brantas.se
ALLA är välkomna !

Dela detta:

* Inloggade just nu

546 gäster, 1 användare
Be

* Forum

* Om tidningen Åter

- Längtar alltid till nästa nummer. De kommer aldrig tillräckligt ofta!
/Annelie R

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser