Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Maja hemma igen  (läst 776 gånger)

Taggis

• vänner
Maja hemma igen
« skrivet: 17 sep-07 kl 23:56 »
I nästan 2v har jag varit utan henne frågat grannar, lagt lappar med foto på henne men ingen hade sett henne varken påkörd eller levande.Var säker på att en tröska tagit henne el. att hon blivit påkörd & släng nånstans eller dragit sej undan & dött  :'(.Hon har blivit påkörd 2ggr tidigare men alltid kommit hem så att vi kunnat åka till vet. med henne.
Men i morse satt hon utanför fönstret när jag skulle mata djuren  :o ;D tror vi blev lika glada när vi såg varann ! Hennes 2 systrar har slickat & "pussat"henne ,dom har aldrig varit utan varandra under sina 6 år så det blev ett kärt återseende.Jag har förlorat 2 katter som blivit påkörda utanför samt 3 som bara försvunnit samt vår lilla hund som oxå blev på körd utanför & som dog i min famn  :'(.Så att Maja kom tillbaka gör mej så glad  ;D.
Bor på landet med man & barn samt katter,hund,höns,ankor,får

Vetekatten

Re:Maja hemma igen
« Svar #1 skrivet: 18 sep-07 kl 11:26 »
Vad glad jag blev när du skrev att din katt kommit tillbaka!! Det är alltid lika hemsk när djur försvinner man går dagligen och undrar vad som hänt dem. I mitt föräldrahem hade vi många katter och hade oturen att bli av med några som bara försvann. Kanske räven tar dem eller vildsvin som det finns så många av nu. Det var en person som berättade att två jägare var ute för att jaga vildsvin med en hund. Hunden försvann och de hittade bara en liten blodfläck efter hunden. Då hade flera suggor med kultingar slitit hunden i stycken och ätit upp honom, till och med hundens halsband var borta. Fy så hemsk!! När jag är ute och går med hunden i skogen så är man alltid lite rädd att man ska stöta på ett vildsvin, men som tur är så är de ju nattdjur. Grattis än en gång till återföreningen med din katt! Min sons katt försvann och den var grå och så söt och så otroligt tillgiven och kelig till tusen.  Ha det så bra! Många hälsningar! :)
Änka med utflugna barn och hundägare av en blandras tik. Gillar djur, dans, natur, fotograferin, musik, bio, god mat, resor och att baka och mycket mer. Manliga brevvänner i passande ålder är välkomna!

Dela detta:

* Inloggade just nu

375 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser