Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Trädgårdsdamm  (läst 988 gånger)

klucke

Trädgårdsdamm
« skrivet: 12 sep-07 kl 18:45 »
Hallå!! Undrar om någon kan hjälpa mig! Har en damm som är ca 3x4m där vi har guldfiskar. Dom har ynglat av sig så nu skulle jag vilja ha tips på hur man kan bygga ihop denna damm med en ny, så de blir mer plats till fiskarna. Visst går det att göra en damm till, men det hade varit mysigt om fiskarna kunde simma mellan dom båda. ;)
Bor ute i backen med man,3 hundar,4 katter,7 getter,1 tupp, 6 höns,1 kyckling och guldfiskar i dammen.

malines

• Gäst
Re:Trädgårdsdamm
« Svar #1 skrivet: 13 sep-07 kl 22:18 »
Hej!
Varför inte gräva en liten bäck mellan dammarna? Dekorativt och funktionellt.

klucke

« Svar #2 skrivet: 13 sep-07 kl 22:23 »
Tack för tipset!!! De kan ju bli hur mysigt som helst  :D De får vi sätta oss o klura på!
Bor ute i backen med man,3 hundar,4 katter,7 getter,1 tupp, 6 höns,1 kyckling och guldfiskar i dammen.

malines

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 13 sep-07 kl 22:24 »
Precis!

klucke

« Svar #4 skrivet: 13 sep-07 kl 22:27 »
Jag återkommer så småningom med info hur de blir.....

ela84

« Svar #5 skrivet: 15 sep-07 kl 19:49 »
Tycker fefenitivt att ni ska gräva en liten bäck har skälb planer på att gräva bäck igenom rabatten
Dar dyslexi
Fånga dagen med ett leende

klucke

« Svar #6 skrivet: 15 sep-07 kl 19:53 »
De kommer nog att bli de, kan se de framför mig o de blir nog kanon!! ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

518 gäster, 2 användare
eremit1, torpjens

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser