Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur stort?  (läst 1201 gånger)

sallyomolly

• Gäst
Hur stort?
« skrivet: 06 aug-07 kl 13:11 »
Ska spara ganska mycket kycklingar, 4 hönor och 1 tupp av varje ras och färg. Kan alla gå i en grupp till våren el måste man sära ungtuppar redan i år?
« Senast ändrad: 06 aug-07 kl 13:12 av sallyomolly »

Silverfallet

• Gäst
Re:Hur stort?
« Svar #1 skrivet: 06 aug-07 kl 14:30 »
De brukar funka ypperligt att ha dom tillsammans, speciellt om dom vuxit upp med varandra.

sallyomolly

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 06 aug-07 kl 15:33 »
Ok, det låter bra för då kan jag sära på dem till våren. Man vill ju spara i varje färg och inte blanda färgerna. Det blir då  4 el 5 dvärgsilkestuppar som ska samsas om en friggebod och en utegård med små-krypin. De ska ha ca 4 fruar var. Låter det för litet över vintern?

sallyomolly

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 06 aug-07 kl 15:34 »
Ev skippar jag viltfärgat och sparar vit, blå, gul, spättad.

Silverfallet

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 06 aug-07 kl 15:48 »
Jag tycker det låter helt ok.
Jag ska spara runt 150st i år  :-[
« Senast ändrad: 06 aug-07 kl 15:48 av Silverfallet »

Dela detta:

* Inloggade just nu

623 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser