Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  så häftigt, min balk gick igenom :)  (läst 149 gånger)

Nytech

• Södermanland
så häftigt, min balk gick igenom :)
« skrivet: Igår kl. 16:12 »
Jag har skrivit här lite då och då och fått mkt skit för mina uttalanden och mina ideer. Men nu har jag bevis för att min balk i C14 är god nog för ett spann på 4,5 M  och det känns skönt , trots allt skit jag fått för den iden.
här är uträkningen: https://ribons.se/PDF/berakning-bjalklag.pdf

Skogsvilde

• Om det inte dödar dig muterar och försöker på nytt
    • -
SV: så häftigt, min balk gick igenom :)
« Svar #1 skrivet: Igår kl. 16:36 »
Visst, du fick mothugg.
Men du har ju fått extra motivation att göra en korrekt beräkning.

Man bör även göra ett fysiskt test för att säkerställa att det verkligen fungerar.
E-nr är inte det minsta lilla farliga.
Det kan vara produkten som döljer sig bakom som ställer till det.
Men inte nödvändigtvis.

Nytech

• Södermanland
« Svar #2 skrivet: Idag kl. 15:10 »
Visst, du fick mothugg.
Men du har ju fått extra motivation att göra en korrekt beräkning.

Man bör även göra ett fysiskt test för att säkerställa att det verkligen fungerar.

jag får mothugg i det mesta jag yttra mig om, som senare visar sig stämma, och var ställer det er någon stans om ni så ofta har fel?
Konstigt att du ska fortsätta gör bort dig, först skriker ni /beklagar er för att det inte finns någon konstruktör som gjort beräkningarna, och nu kan ni inte acceptera att ni har haft fel i detta utan kommer med andra "krav, uttalanden" allt för att skydda er själva. lite lågt om du frågar mig

fri

• Fråga om du vill veta
    • Östergötland
« Svar #3 skrivet: Idag kl. 15:42 »
Har du @Nytech flera användarnamn?
"Du kan inte alltid stanna i din egen hörna av skogen och vänta på att andra ska komma till dig.
Du måste gå till dem ibland också"

Skogsvilde

• Om det inte dödar dig muterar och försöker på nytt
    • -
« Svar #4 skrivet: Idag kl. 17:28 »
jag får mothugg i det mesta jag yttra mig om, som senare visar sig stämma, och var ställer det er någon stans om ni så ofta har fel?
Konstigt att du ska fortsätta gör bort dig, först skriker ni /beklagar er för att det inte finns någon konstruktör som gjort beräkningarna, och nu kan ni inte acceptera att ni har haft fel i detta utan kommer med andra "krav, uttalanden" allt för att skydda er själva. lite lågt om du frågar mig

Detta är ett forum.
Vad förväntar du dig?
I ett forum diskuterar man frågor som ställs och kommer med svar utifrån de egna erfarenheter man har.  Det finns inga som helst krav på vidimerade kunskaper.
Utan det är du som ska göra något som i slutändan måste säkerställa att du gör rätt.
Det är ditt egna förbannade ansvar och inget du kan lägga på de som du diskuterar frågan med.
E-nr är inte det minsta lilla farliga.
Det kan vara produkten som döljer sig bakom som ställer till det.
Men inte nödvändigtvis.

Dela detta:

* Inloggade just nu

548 gäster, 4 användare (1 dolda)
Stengrim, mattiasj, Själv är bäste dräng

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen!
/Gabriella S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser