Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bonde/självhushållare söker kvinna  (läst 95 gånger)

PLund

• -
Bonde/självhushållare söker kvinna
« skrivet: Igår kl. 20:21 »
55-årig man från Västerdalarna söker likasinnad kvinna att dela livet med.
Jag bedriver lantbruk och självhushållning på en liten gård i bymiljö. Där odlas grönsaker, frukt, bär, och spannmål till självhushåll. Finns också höns, får och några kossor på gården.

Förövrigt gillar jag musik, andlighet och att lufsa omkring i skogen.

Söker dig som längtar efter livet på landet. Bort från 9-5 bort från löneslaveriet, hem till harmoni med naturen.

Jag är inte covid vaxad och det är inte du heller.

Låter det lockande hör av dig helt enkelt, så får vi se vad som händer. Jag har inte bråttom, kemi är viktigt.

MVH Per

Själv är bäste dräng

• Östergötland
SV: Bonde/självhushållare söker kvinna
« Svar #1 skrivet: Idag kl. 01:28 »

Jag är inte covid vaxad och det är inte du heller.

Är det där det enda kravet?

Trodde inte det fanns folk som fortfarande hänger upp sig på om någon vaccinerade sig eller inte mot den där förkylningen...

Sjaunja

• -
SV: Bonde/självhushållare söker kvinna
« Svar #2 skrivet: Idag kl. 08:47 »
Det kravet ger även mer viktig information om en människa. Hur man agerar under stark yttre påverkan, om man är manipulerbar, om man faller för grupptryck, om man har kraft att se till att kunna göra ”informerade beslut”, om man hellre tillhör en grupp eller har ryggrad att ta egna beslut, om man har en blind tro på det man får levererat från medierna, om man är mån om sin hälsa osv.
Nu är det ju inte god ton att blanda oss i vad människor söker i sina kontaktannonser men vill ändå skriva till trådskaparens försvar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

507 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

Episk tidning! Har följt mig från intresserad till självhushållare med gård och allt.
/Mikael Book

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser