Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Ekerö/ Stockholm  (läst 39 gånger)

ninanna

Södermanland Ekerö/ Stockholm
« skrivet: Idag kl. 09:47 »
EKERÖ.  Stuga på bondgård i gammal miljö. 6000:- /mån. Naturnära och omodernt.
Busshållplats 500m.  30 min till Brommaplan. Tyst och ingen trafik.  Ett annat bostadshus mitt emot . Annars skog och åker. Rovfågelområde.
Stugan är kanske 35 kvm och har rum och kök. Vedkamin och elelement håller stugan varm. Ved i skogen. Enkelt rustat med kyl och spis . Möblerat. Sommarvatten. Ingen dusch inne.  Separettoalett   -även utedass ute.  En mindre förrådsbyggnad ingår.  El o Wifi.  Sjön 600m. Större odlingsland...
oändligt med gödsel och täckmaterial. Jordkällare.

Lämpligt sommarboende  eller permanent för den som inte är bekväm och vill bo enkelt och vi kan hitta lösningar.  Någon som vill bo själv  och trivs med enslighet och odling på stora ytor. Finns möjlighet till djurhålln7ng . Bete och fodertag på egna gräsvallar.  Finns lite lantbruksdjur på gården och ett fåtal människor och samarbete.  PM:a eller maila och berätta kort om varför du söker detta slags boende . farmenlilla@gmail.com
Uthyres över sommaren  eller tillsvidare. Tillträde tidigast  maj 2025
« Senast ändrad: Idag kl. 09:54 av ninanna »

Dela detta:

* Inloggade just nu

600 gäster, 1 användare
torbjorn

* Forum

* Om tidningen Åter

- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser