Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  HOBBY,alternatIva  (läst 1660 gånger)

sivan48

• Uppland
HOBBY,alternatIva
« skrivet: 05 jun-07 kl 12:16 »
Tänkte lägga in lite alternativa hobby-verksamhetslänkar här,för dom som vill ha lite tips...
Börjar med en film om konstverk av fiskben>>>
filmen finns på svt,om ni vill se den,kan tyvärr inte länka den här....
« Senast ändrad: 08 jun-07 kl 15:51 av sivan48 »

sivan48

• Uppland
Re:HOBBY,alternatIva
« Svar #1 skrivet: 05 jun-07 kl 12:34 »
På denna finska länk,finns hur många tips som helst!!!
Varning,om du börjar titta på tipsen,tar det hela dan,speciellt om det väcker din egen kreativitet...
Tips 2:SV'T2 visar Strömsö,ett livsstilsmagasin på fredagar,med repris tisdagar,där har dom sådana här saker...
http://matochfritid.yle.fi/sok.php?avd=2
tryck på hobby-eller någon av alla länkar för det finns grejor för den intresserade överallt!-om du bara vill se det...
« Senast ändrad: 13 jun-07 kl 16:51 av sivan48 »

Tingeling

• -
« Svar #2 skrivet: 13 jun-07 kl 15:49 »
Wow....vilken rolig länksida.......tack för den  :D....massor av kuliga saker att göra.

Gun
Det svåra är inte att åldras...
Det svåra är att vänja sej av med att vara ung

Hällmansro

« Svar #3 skrivet: 18 jun-07 kl 20:17 »
Tack för varningen, men det hjälpte inte..........

Fastnade i flera timmar .........tur att det var lugnt på jobbet!!

Nu fick jag verkligen belägg för varför det inte skall vara ett heltidsjobb att passa.......

Tack för tipset !!
"Jag har aldrig träffat någon som  på dödsbädden önskat att han tillbringat mer tid på jobbet"

Dela detta:

* Inloggade just nu

592 gäster, 1 användare
Hantverkaren

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser