Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bästa kompisar :D  (läst 828 gånger)

Insanity

Bästa kompisar :D
« skrivet: 04 maj-07 kl 17:13 »

Katten Nisse och lille kaninen Felix har blivit som ler och långhalm. De sover gärna ihop och myser och Nisse (försöker) leka och brottas med honom också :D

Ibland ligger de och tvättar varandra och är riktigt söta ihop :D

Lite kul med en sån här relation bland katt och kanin tycker jag  ;D
Har hästar, hundar, katter, höns och kaniner.

Hjälp ett djur! http://www.livlinan.be

Potatisblomma

• Södermanland
Re:Bästa kompisar :D
« Svar #1 skrivet: 04 maj-07 kl 18:21 »
Så sött!

När jag var liten hade vi en utekatt som fick ungar titt som tätt (ja, jag vet att man inte skall göra så men ni får klandra mina föräldrar  ;) ). Denna gång förlorade hon kattungarna när de var någon dag gammal (räven?). Samtidigt hämtade jag hem min första kanin 8 veckor gammal. Katten lade sig och diade kaninungen!!!  :o :-* Hon var väl desperat efter sina försvunna kattungar... Det var otroligt puttinuttigt iaf  ;D
Landsflykting i storstan...

Dela detta:

* Inloggade just nu

422 gäster, 1 användare
gabjo859

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser