Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Desperat, söker nytt hem till vår katt!  (läst 1294 gånger)

Fransberg

• Östergötland
Desperat, söker nytt hem till vår katt!
« skrivet: 05 feb-15 kl 21:31 »
Pga utlandsflytt vill vi hitta ett nytt hem åt vår fina katt! Det känns inte aktuellt att ta med honom, då det skulle innebära en oerhört lång flygresa följt av lång karantänstid (vi flyttar till Nya Zeeland), en stress vi inte vill utsätta honom för!
Hampus är 7 år, kastrerad, självständig men social och trevli. Vill gärna bo på landet. Utmärkt jagare, skulle passa som råttskrämma. Van vid hundar.
Finns i Östergötland, men vi åker gärna en bit för ett bra hem!
Snälla hjälp oss!

poze

• Östergötland
SV: Desperat, söker nytt hem till vår katt!
« Svar #1 skrivet: 05 feb-15 kl 22:08 »
Försökte kolla vart du bodde på dina andra inlägg. Vi bor en mil söder om söderköping och kan nog ta hand om djuren åt er. Vi har katt och border collie med kommer finnas får i vår.

Ska landa med andra hälften i hushållet lite först bara men hör av dig..
Har även en tjej som letar hus att hyra under en kort/längre period .
Why make it fast when you can make it beautiful ? Jag har alltid rätt, är min provisoriska bedömning tills motsatsen gjorts trolig.

Dela detta:

* Inloggade just nu

495 gäster, 2 användare
torbjorn, Taxmamman

* Forum

* Om tidningen Åter

Så glad att jag hittade denna tidning och det är lite som julafton varje gång den kommer i brevlådan
/Mathilda Oja

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser