Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bygga värmepump  (läst 5770 gånger)

ovewah

• Gäst
Bygga värmepump
« skrivet: 23 jul-04 kl 00:49 »
Jag har desperat försökt att få tag i " bygg din egen värmepump" men ej lyckats.
Är det nån av er som har den eller som har byggt en ? Jag har för avsikt att konvertera en stor Kontors´AC till detta ända mål ! Om jag ej fixar detta så är jag intresserad av att sälja den !

hasteus

Re:Bygga värmepump
« Svar #1 skrivet: 23 jul-04 kl 16:17 »
HeJ
Nej jag har ingen erfarenhet ,men om du inte hittar den på univeritetsbibliotekteken och kopierar den (32 sidor) så verkar antikvariatet nedan ha ett exemplar för 50kr (+frakt)

Lycka till
          Mikael

HENRIKSSON, JAN & NILSSON, HANS. Bygg din egen värmepump. Colego, Ljungby 32 sidor, häftad.
SEK 50
fråga Röde Orm Bokhandel & Antikvariat, Göteborg (SE) · ROE21278 ·
tlf.: +46 31 84 18 26  

ovewah

• Gäst
Re:Bygga värmepump
« Svar #2 skrivet: 30 jul-04 kl 13:18 »
tack för tips och besked / Hälsningar

Dela detta:

* Inloggade just nu

945 gäster, 7 användare (1 dolda)
Numera, Radar, Nataks, Petter B, grankåda, Conorcccc

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser