Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Electrolux hushålls assistent tips!  (läst 1100 gånger)

Lamedine

Electrolux hushålls assistent tips!
« skrivet: 06 mar-14 kl 22:35 »
Hej alla kloka!
Jag har haft lite tjafs med Electrolux (inte så lite) dom har hyrt en lägenhet av mig och ALDRIG betalat hyran i tid och bara strulat med allt. Och jag ska nu få "ersättning" för strul dom har orsakat mig, så nu har dom erbjudit mig en dammsugare? Hahaha... (humor) i "goodwill" jag vill inte ha en dammsugare.. Jag orkar inte slåss mot en väderkvarn utan tycker mest detta med damssugarn är humor, men tänkte ge ett motbud på electrolux hushålls assistent som jag verkligen vill ha! Vilken är den bästa dyraste värsting modellen som har ALLT... Inkl köttkvarn och korvstoppnings stycke? Någon som vet? Försöker kolla runt men hittar bara "billiga" (2000:-) modellerna... Det måste ju finnas något dyrare? Jag har för mig något för 6-7 tusen.. Vilken är verkligen bäst? Tacksam för allas åsikter innan jag kommer med mitt motbud ; )

javill

• Blekinge
    • Glirnashopen
SV: Electrolux hushålls assistent tips!
« Svar #1 skrivet: 06 mar-14 kl 23:37 »
Electrolux har inte längre kvar de dyra hushålllsassistenterna. Ankarsrum heter de numera men, de gamla Electroluxtillbehören passar till den.
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

Dela detta:

* Inloggade just nu

762 gäster, 3 användare
Bender, Jenny Maria Brändström, Willeryr

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bääästa julklappen!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser