Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sökfunktion  (läst 1716 gånger)

Shangalia

Sökfunktion
« skrivet: 01 sep-13 kl 23:29 »
Häääj alla vackra själar :))
Det borde finnas en sökfunktion här på forumet tycker man
Dock så finner jag inte den,antingen har jag för mycket grus i ögonen, eller så existerar den inte,om den gör det kan någon ge mig en hjälpande hand att finan den? :))

<3

enetkarin

• Njuter av livet, bakar dinkelbröd.
    • Västergötland
SV: Sökfunktion
« Svar #1 skrivet: 01 sep-13 kl 23:36 »
"Alternativ.nu » Allmänt » Fikarummet (Moderatorer: Charlotte, eka, MickeMård) »  Sökfunktion"

Under detta finns en sökruta ... Det står "Google anpassad sökning"

Huggorm

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 02 sep-13 kl 00:20 »
Cirka två decimeter ovanför den här raden, med en stor blå knapp med förstorningsglas på

Skogsviktor

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: 02 sep-13 kl 01:31 »
Har du padda (ipad)? Då finns det inget sökfält i tapatalk, vad jag vet, gå in via webläsaren och ignorera alla "det finns en passande app" notiser.

HannaPanna

• bonndräng med drömmar
    • Södermanland
« Svar #4 skrivet: 02 sep-13 kl 14:44 »
För mig har sökfunktionen aldrig funkat, varken på datan eller i mobilen. Det står alltid 'du har inte behörighet för den här funktionen'

Tack för den!
Kommer det en haj - simma fortare.

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #5 skrivet: 06 sep-13 kl 11:10 »
För mig har sökfunktionen aldrig funkat, varken på datan eller i mobilen. Det står alltid 'du har inte behörighet för den här funktionen'

Tack för den!

Vad händer om du bara börjar skriva något i sökfältet längst upp ovanför tråden på denna sida?
(inte i mobil-temat)

Dela detta:

* Inloggade just nu

430 gäster, 2 användare
gorlan, fall

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser